י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
ימים אחרי ט' באב

תיעוד מכעיס: משאית הזבל שופכת פסולת במקום הקדוש לעם היהודי

אנשי השטח של תנועת "בידינו- למען הר הבית" חשפו בתיעוד כי חילול הר הבית ממשיך ביתר שאת גם בימים אלה, מספר ימים בודדים לאחר תשעה באב וציון חורבן בתי המקדש | משאיות זבל נצפו כשהן שופכות את הפסולת אותה הן מובילות ברחבי הר הבית

תיעוד מכעיס: משאית הזבל שופכת פסולת במקום הקדוש לעם היהודי
השלכת הפסולת בהר הבית צילום: באדיבות המצלם

ממשיכים לעשות בהר הבית כבשלהם: לאחר תיעודים שחשפו בעבר כי עתיקות ואבני הר הבית נזרקים ומתבזים לעיני כל, כעת נחשף תופעה חדשה ומסוכנת ולפיה משאיות זבל שופכת את הפסולת אותה הן מובילות ברחבי הר הבית במקום אשר על פי המסורת היהודית נחשב לקדוש ביותר בתוך הר הבית - שטח העזרה אל מול מקום המקדש.

בתיעודים משבוע שעבר ומהיום (שני) נראים מספר רכבים שונים מבצעים את פעולות אלה, וזאת ללא כל אכיפה ושמירה על המקומות הקדושים מצד מדינת ישראל.

תום ניסני, מנכ"ל ארגון "בידינו- למען הר הבית" מסר בתגובה כי: "אחרי משחקי הכדורגל ברחבי הר הבית וביזוי עתיקות מהר הבית כעת מגיע שלב נוסף בהפיכת הר הבית למגרש המשחקים של הערבים. 

עוד הוסיף ניסני כי "אחרי שהבנו שלהר הבית אין באמת כל ערך בעיניהם, הגיע הזמן שמדינת ישראל תתחיל לאכוף את ריבונותה במקום הקדוש בעולם ותחליט אם היא רוצה להיות בעלת הבית בהר. המדובר בעוד מחזה כואב והזוי של שפיכת פסולת באתר הכי קדוש בעולם. בושה וחרפה לעם היהודי".

 

 

 

הר הבית ביזוי וואקף משאית זבל מקומות קדושים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד