ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
העימות מחריף

סמוטריץ': "בן גביר מסית נגד הציונות הדתית"; בן גביר: "תגלה אחריות"

לאחר ההודעה על ריצה נפרדת, יו"ר מפלגת 'הציונות הדתית' תוקף את שותפו בכנסת האחרונה, מאשים אותו בהסתה נגד מפלגתו - ומשיב בביקורת משלו: "מה הוא עשה חברתי בשנה האחרונה, לריב עם טיבי במליאה ולשדר בפייסבוק?" | בן גביר הגיב: "קורא לו לגלות אחריות ולהימנע מהטלת שקרים"

סמוטריץ': "בן גביר מסית נגד הציונות הדתית"; בן גביר: "תגלה אחריות"
בצלאל סמוטריץ ואיתמר בן גביר צילום: חיים טויטו

העימות בין המפלגות בימין עולה הבוקר (רביעי) מדרגה כאשר חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' מאשים את בן גביר בהסתה נגד מפלגתו, עקב ביקורת שהשמיע האחרון לאחר הכרזתו על ריצה נפרדת.

יו"ר מפלגת 'הציונות הדתית' הגיב להאשמות של יו"ר 'עוצמה יהודית' על כך שהוא לא רוצה לגוון את המפלגה לקהל נוספים, ולפנות אל מצביעים ליברליים. "הוא מצטרף להסתה נגד הציונות הדתית", טען בראיון לרשת ב'.

"מה הוא עשה חברתי בשנה האחרונה, לריב עם טיבי במליאה ולשדר בפייסבוק?", עקץ סמוטריץ' במענה לביקורת כלפי מפלגתו. לדבריו, בן גביר הודיע על ריצה נפרדת למרות הפגישות בניהם: "יש תחושה שלפני חודש וחצי הוא החליט לרוץ לבד ומאז משחק משחקים".

בתגובה, בן גביר חזר על המסר כי ‏‎סמוטריץ' בחר "לפנות לקולות של איילת שקד", והוסיף כי מפלגתו "לא תנהל קרבות התקוטטות עם סמוטריץ' כדי לא לפגוע בימין, ואני קורא גם לסמוטריץ' לגלות אחריות ולהימנע מהטלת שקרים רפש".

בתוך כך, ב'עוצמה יהודית' טוענים כי ההכרזה על ריצה נפרדת היא רצינית אך לא סוגרים את הדלת למו"מ מחודש. בימים הקרובים הם יגבשו את הרשימה של המפלגה שתייצג לדבריהם "את כל הפסיפס הישראלי", וייתכן וגם ישובץ מועמד מהמגזר החרדי.

בצלאל סמוטריץ' בחירות לכנסת ה-25 איתמר בן גביר מפלגת הציונות הדתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד