ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
ינסה למנוע פיצול בימין

הקדנציה האחרונה שלו? נתניהו השיב לשיחה מאזרחית במהלך ריאיון. צפו

אחרי שנתניהו פרסם מספר טלפון וביקש מהציבור "צלצלו אליי", רה"מ לשעבר מספר לעיתונאי אלמוג בוקר כי כ-12 אלף איש התקשרו לתמוך בו. הוא אף ענה לטלפון שצלצל תוך כדי הריאיון והשיב לשאלה האם זו הקדנציה האחרונה שלו | נתניהו אמר כי יתערב במשבר במפלגות הציונות הדתית: "נעשה הכול כדי לאחד את בן גביר וסמוטריץ'. הם לא רוצים עוד בחירות"

הקדנציה האחרונה שלו? נתניהו השיב לשיחה מאזרחית במהלך ריאיון. צפו
נתניהו מרים את הטלפון בריאיון צילום: צילום מסך - חדשות 13

אחרי שראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו פרסם היום (שני) מספר טלפון של מכשיר סלולרי שברשותו וצבר בתוך זמן קצר עשרות אלפי צפיות ושיתופים וכמובן שיחות של אלפי אזרחים, הוא התראיין לאלמוג בוקר בחדשות 13 ואף ענה לטלפון שלא הפסיק לצלצל תוך כדי הריאיון. נתניהו אמר: "גם אם אזכה - זו לא תהיה הקדנציה האחרונה שלי". לדבריו, "כיוון שיש קצת יותר מ-12 אלף שיחות בשעה, קצת קשה לענות לכולם, אבל עניתי לכמה".

"הטלפון לא מפסיק לצלצל", הוסיף נתניהו. "אנשים רוצים להביא הפיכה, להצטרף אלינו. יש התלהבות עצומה. נמאס להם מהבחירות החוזרות. הם רוצים ממשלה יציבה. רק ממשלה בראשותנו יכולה להוריד את יוקר המחייה. אחרת זה לא עובד. בגלל זה אנשים באים לליכוד. הם גם מבינים שיש עוד הרבה מה לעשות. זה עובד בצורה מדהימה, כי זה אמיתי. אנשים רוצים את המגע ולהביא שינוי".

על הפיצול בימין אמר נתניהו: "נעשה הכול כדי לאחד את בן גביר וסמוטריץ'. הם לא רוצים עוד בחירות". על איילת שקד הוא הדגיש: "יש לי 62 גם בלעדיה".

בנימין נתניהו בחירות לכנסת ה-25 מריבות בימין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד