כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
התנגשות חזיתית

תאונה קשה בשטח נתב"ג: בת 50 במצב קריטי

תאונה חריגה וקשה התרחשה אמש בשעות אחר הצהריים בשטח נתב"ג בכביש המחבר בין טרמינל 1 ל-3. אוטובוס נוסעים ורכב שירות התנגשו חזיתית. מהמקום פונתה כעבור שעה של פעולות חילוץ - בת 50 במצב קריטי | ברש"ת ובמשטרה חוקרים את נסיבות התאונה

תאונה קשה בשטח נתב"ג: בת 50 במצב קריטי
זירת התאונה בנתב"ג צילום: דוברות כבאות והצלה

תאונה קשה בשטח נתב"ג: אישה נפצעה קשה בהתנגשות בין אוטובוס ריק לרכב שירות ומצבה קריטי.

המקרה החריג התרחש אתמול (שני) קצת לפני השעה 17:00, על כביש פנימי שבין טרמינל 1 לטרמינל 3. אוטובוס שבדרך כלל מסיע נוסעים מכבש המטוס ואליו, התנגש בטרנזיט - רכב שירות של שדה התעופה, כתוצאה מההתנגשות החזיתית התהפך הטרנזיט על צדו ובת 50, עובדת רשות שדות התעופה נפצעה באורח קריטי. 

למרבה הנס, האוטובוס היה ריק באותה שעה והיה בדרכו לאסוף נוסעים, כידוע באוטובוס שכזה הנוסעים ברובם עומדים שכן מקומות הישיבה הינם בודדים, כך שבהחלט מדובר בנס גדול שעלול היה להסתיים בנפגעים רבים הרבה יותר ח"ו.

לפי הדיווח של כתב התעופה, שרון עידן ב'כאן 11', חילוץ הפצועה מהטרנזיט ההפוך ארך כמעט שעה וכי בבית החולים 'אסף הרופא' נאבקים על חייה כשמצבה מוגדר כאמור קריטי.

הטרנזיט ההפוך. צילום: כבאות והצלה.

בינתיים ברשות שדות התעופה ובמשטרה מתחקרים את האירוע החריג, איך יתכן שנסעו במהירות כה גבוה בשטח השדה, מה שגרם להתנגשות כה עוצמתית שהובילה להתהפכות הטרנזיט ולפציעתה האנושה של עובדת השדה.

יצוין כי גם נהג האוטובוס נפצע ופונה לטיפול בבית החולים. יצוין עוד כי התאונה לא השפיעה על לוח הטיסות בנתב"ג.

נתב"ג תאונה חזיתית תאונה קשה התהפכות רכב מצב קריטי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד