י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
מכה פוליטית ליו"ר היוצא

נבחרת 'מרצ': גלאון ניצחה את גולן; הורוביץ נפלט

ניצחון מוחץ לזהבה גלאון בקרב על ראשות מרצ, יאיר גולן שהתמודד גם לרשימה נדחק למקום 5 הספק ריאלי. היושב ראש הנוכחי ושר הבריאות הורוביץ נפלט מהכנסת כשהעפיל למקום השביעי והלא ריאלי לפחות לפי הסקרים | גלאון: "ננצח את הביביסטים והכהניסטים"

נבחרת 'מרצ': גלאון ניצחה את גולן; הורוביץ נפלט
פריימריז במרצ צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

בתום פריימריז סוערים במפלגת 'מרצ', הלילה (שלישי) הוכרזו תוצאות הפריימריז על ראשות המפלגה ועל הרכב הרשימה לכנסת ה-25.

בקרב על הראשות ניצחה זהבה גלאון שחוזרת לתפקיד אחרי ארבע וחצי שנים מחוץ לחיים הפוליטיים, גלאון ניצחה את יאיר גולן עם 60 אחוזי תמיכה - בקרב שהפך גם לאישי, כאשר גולן עצמו נדחק לתחתית הרשימה וספק ריאלי.

הרכב הרשימה הבאה יהיה כדלהלן: במקום השני מוסי רז, אחריו מיכל רוזין, עלי סלאלחה, במקום החמישי, יאיר גולן ואחריו גבי לסקי, היו"ר הנוכחי ושר הבריאות, ניצן הורביץ, נדחק למקום השביעי ונפלט מהרשימה.

כזכור, בחודשים האחרונים הודיעו שניים מחברי הכנסת כי לא יתמודדו לכנסת הבאה, השר עיסוואי פריג׳ והשרה תמר זנדברג שכיהנה בעבר כיושבת
ראש מרצ.

היו"ר הנבחרת זהבה גלאון אמרה בנאום הניצחון: "אנחנו ננצח את הביביסטים והכהניסטים – את אלו שרוצים לדרוס את השמאלנים, לרסק להם את העצמות, לשים אותנו על רכבות ולשלוח אותנו מכאן. את אלו שמבקשים לרסק את בית המשפט העליון ולשפוך אקונומיקה על הפרקליטות. כשמרצ תהיה חזקה בכנסת ביבי-בן-גביר יישארו בחוץ".

 

בחירות לכנסת ה-25 יאיר גולן זהבה גלאון ניצן הורוביץ פריימריז במרצ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד