י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
מושפע מהחברים

צפו: מבוכה בממלכה - מלך מרוקו תועד שיכור ברחובות פריז

מאבטחי מלך מרוקו ניסו למנוע מצלמים לצלם את המלך בזמן שהסתובב ברחוב בקושי עומד על רגליו, אך אחד הצלמים הצליח לתפוס קטע קטן של המלך במצב אומלל. לא ידוע ממתי התיעוד, אך אתמול הוא הופץ ברשתות החברתיות

צפו: מבוכה בממלכה - מלך מרוקו תועד שיכור ברחובות פריז
מלך מרוקו שיכור ברחובות פריז צילום: צילום מסך

גולשים ברשתות החברתיות הפיצו סרטון של מלך מרוקו, מוחמד השישי, כשהוא נראה שיכור מאוד ברחובות פריז, אך לא ידוע מתי הסרטון צולם.

המלך לבש בגדים אזרחיים, והסתובב שיכור יחד עם חברים קרובים. אתרי אופוזיציה אמרו כי בין המצולמים נראים האחים זואיטר, שהמודיעין המרוקאי מאשים אותם בהשחתת המוסר של המלך. אחד ממאבטחיו של מוחמד ניסה למנוע מעוברי אורח לצלם.

הסרטון עורר זעם נרחב ברשתות החברתיות, במיוחד המרוקאיות. שתיארו את התנהגות מלכם כ"בלתי הולמת". הסרטון לא פורסם בתקשורת המרוקאית הממלכתית שכן במרוקו אסור לדבר לשון הרע על המלך.

האתר המרוקאי "אל-עמק", המקורב לשירותי הביון המרוקאים, פתח במתקפה גדולה על האחים זואיטר, כיוון שראה בהם אחראיים לפגיעה בתדמית המלך והממלכה. המלך מבלה הרבה בפריז, וחוזר למרוקו רק לטקסים דתיים או רשמיים. בסוף יולי בילה מוחמד השישי כמה שעות ברבאט לרגל יום כס המלכות, ולאחר מכן חזר מיד לבירת צרפת.

מלך מרוקו פריז שיכור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד