ט' סיון התשפ"ד
15.06.2024
"לא התאים לנו"

בתי הלוויות סירבו לקבל את גופתו של הצעיר שרצח 19 ילדים

גופתו של היורה בבית הספר בטקסס, נמקה במשך כמעט חודש בחדר המתים כאשר משפחתו נתקעה עם הגופה. בתי הלוויות של העיר אובלדה סירבו לטפל בו

בתי הלוויות סירבו לקבל את גופתו של הצעיר שרצח 19 ילדים
השוטרים עומדים בחוסר מעש צילום: צילום מסך

לאחר שרצח ב-22/5 תשעה עשר ילדים ושתי מורות, סלבדור ראמוס בן ה-18, נורה למוות על ידי שוטרים בכיתת בית הספר בעיר אובלדה שבטקסס.

נתיחה שלאחר המוות נערכה על גופתו של ראמוס ב-27 במאי, שלושה ימים לאחר שהשוטרים עצרו את הטבח באירוע שהפך לשערוריית ענק, לאחר שהתגלה כי הרוצח טבח במשך 45 דקות באין מפריע כשבזמן הזה שוטרים חמושים מכף רגל ועד ראש ממתינים מחוץ לכיתה ומנסים להידבר איתו במקום לפרוץ פנימה.

עם זאת, שני בתי הלוויות של העיר סירבו לגעת בו, וגופתו של ראמוס נשרפה בסופו של דבר במרחק של 100 קילומטרים משם בחדר מתים בלוקהרט, כך אמר חוקר מקרי המוות בפועל של העיר, לעיתון 'יוסטון כרוניקל'.

הצעיר המטורלל התגורר עם סבו וסבתו, וירה בסבתו בת ה-66 סיליה מרטינס גונזלס שניצלה, לפני שהחל את הטבח שלו בבית הספר.

בתי ההלוויות בעיר אמרו לבני משפחתו כי, "אנחנו לא רוצים להתעסק איתו". במקביל, משפחתו של ראמוס התקוטטה על גופתו, לקח שלושה וחצי שבועות כדי לשחרר אותו למשפחה, אחרי שהם רבו אחד עם השני ולא הגיעו לעמק השווה מה לעשות עם גופתו.

מנהל בית לוויה באחד משני בתי ההלוויות של העיר, אישר כי סירב לארגן שירות של שריפת הגופה של לראמוס. "אנחנו טיפלנו בקבורה של הילדים הנרצחים, הרגשנו שזה לא מתאים שנטפל בגופת הרוצח" אמר אחד מבעלי חברת הלוויות המקומיים.

יוסטון טקסס ירי טקסס טבח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד