כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024
'ימינה' - הסוף

פרש או הודח? קארה לא ישובץ במפלגת 'הרוח הציונית' של שקד

בעקבות דרישתו למקום הרביעי ברשימת 'הרוח הציונית', אחרי שקד הנדל ופורת, יושבת ראש הרשימה ושרת הפנים איילת שקד הודיעה לסגן השר אביר קארה כי הוא לא יהיה חלק מהרשימה בבחירות הקרובות | קארה מצידו מכחיש וטוען כי לא הודח אלא פרש מרצונו החופשי

פרש או הודח? קארה לא ישובץ במפלגת 'הרוח הציונית' של שקד
אביר קארה צילום: Olivier Fitousi/Flash90

אחרי כמה ימים בהם חבר הכנסת וסגן השר אביר קארה התחבט לגבי המשך הקריירה הפוליטית שלו ושקל להמשיך ברשימה לצד איילת שקד, במפלגת 'הרוח הציונית' בראשותה - שקד החליטה להדיח את קארה מהרשימה.

ברוח הציונית הודיעו הבוקר (שישי) כי יושבת ראש המפגלה איילת שקד הודיעה לאביר קארה שהוא לא יהיה חלק מרשימת הרוח הציונית בכנסת ה-25 בעקבות דרישתו להיות מספר 4 ברשימה.

בימים האחרונים פורסמו דיווחים כי קארה שוקל את המשך דרכו לאחר שהוצב רק במקום החמישי ברשימה, כאשר רק הבוקר דווח כי קארה בוחן לנטוש את הציונית הדתית, אך כנראה בעקבות הדיווחים שקד הקדימה את קארה.

איילת שקד אמרה הבוקר כי "אביר קארה פעל למען עצמאים ולמען הסרת רגולציה בשנה האחרונה והביא הישגים חשובים. הרוח הציונית תמשיך להוביל את דגל השוק החופשי ולהילחם בחסמים וביוקר המחייה. מאחלת לאביר הצלחה בכל אשר ילך".

בכך רשימת ימינה פורקה כמעט באופן סופי, נפתלי בנט לא יתמודד בכנסת הבאה, מתן כהנא ושירלי פינטו עברו לרשימת ׳המחנה הממלכתי׳, עמיחי שיקלי ועידית סילמן לליכוד ובכך שקד נותרה עם יום טוב כלפון בלבד.

אביר קארה עצמו הודיעו כי הוא זה שפרש מהמפלגה ולא הודח כמו ששקד טוענת, "אני פורש מהמפלגה אך לא מהרצון לתרום ולשנות. בימים הקרובים אודיע על המשך דרכי הפוליטית", כתב בפייסבוק.

לדברי קארה "בפגישה שקיימתי השבוע עם השרה שקד התברר לי כי במבנה החדש של המפלגה, לא יהיה מקום לערכים ולמדיניות הכלכלית שאני מאמין בהם".

בחירות לכנסת ה-25 אביר קארה איילת שקד המחנה הציוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד