ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
‏סיר לחץ בכפר

חילופי אש עם מחבלים: צה"ל מכתר בית בו שוהים מבוקשים

כוחות הביטחון פועלים כעת בסמוך לעיר שכם. במקום חילופי אש בין חמושים לבין הכוחות | מקורות פלסטיניים מדווחים כי כוחות הביטחון נכנסו לכפר רוג'יב שבאזור שכם והם מכתרים בית בו שוהים מבוקשים  

חילופי אש עם מחבלים: צה"ל מכתר בית בו שוהים מבוקשים
כוחות צה"ל, ארכיון צילום: מיכאל גלעדי//פלאש 90

כוחות צה"ל מכתרים בית בכפר הפלסטיני רוג'ייב ליד שכם, שבו שוהים שני מחבלים מבוקשים אשר שמם נקשר לפיגועי ירי במרחב בימים האחרונים. בפעילות משתתף כוח של ימ"מ שמאובטח על-ידי לוחמי החטיבה המרחבית שומרון.

דובר צה"ל מסר כי במקום התפתחו חילופי אש בין חמושים לבין הכוחות. ובין היתר בוצע ירי מדויק לעבר הכוח הישראלי, שהגיב בירי של טיל לאו למתחם המכותר. לפי דיווחים פלסטיניים אין נפגעים בין הצדדים.

טל לב רם מדווח, כי ‏כוחות ימ"מ מכתרים את הבית שבו על פי הערכות נמצאים 2 מחבלים חמושים. על פי דיווחים פלסטינים הכוחות המיוחדים ביצעו ירי טילי נ"ט לעבר הבית לאחר שהירי מהמקום נמשך.

כאמור המעצר של החולייה לא קשור לאירוע הלילה בקבר יוסף אבל קשור ככל הנראה לפיגועי ירי אחרונים בגזרה. ‏בדקות האחרונות שוב בוצע ירי מדויק לעבר הכוחות שמכתרים את הבית. הכוחות מבצעים ירי של טילי נ"ט לבית.

עוד דווח, כי כזכור לאחרונה בוצעו פיגועי ירי נוספים בין השאר בשבי שומרון, אירוע שהסתיים ללא נפגעים, אבל חוליית המחבלים ברחה ועל פי הערכות תכננה לפעול שוב.

צה"ל חילופי אש שכם מעצר מבוקשים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד