י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
תקרית מזעזעת

מחוץ למוזיאון השואה: פשיסטים נאצים הצדיעו במועל יד

בריונים פשיסטים במסכות שחורות ביצעו הצדעה ניאו-נאצית מחוץ למוזיאון השואה באוסטרליה. ד"ר דביר אברמוביץ' מהליגה נגד השמצה אמר כי דרך השנאה "יוצאת משליטה" בחלקים מסוימים של אוסטרליה. התקרית באה לאחר שורה של התכנסויות ואירועים של אנשי ימין קיצוני באוסטרליה בשנים האחרונות

מחוץ למוזיאון השואה: פשיסטים נאצים הצדיעו במועל יד
אילוסטרציה צילום: Pixabay

קבוצה של ניאו-נאצים עם ברדסים שחורים פרסמו תמונה של עצמם כשהם מבצעים הצדעה פשיסטית מחוץ למוזיאון השואה באדלייד אוסטרליה. לצד התמונה שבה נראים שבעה גברים מצדיעים נכתב: "למה קיים מוזיאון שואה באדלייד, מישהו מנחש?".

מנהלת המוזיאון אמרה לתקשורת המקומית, "קבוצות קיצוניות עם פעילות פשיסטית מתארגנות באינטרנט", המנהלת קתי בייקיץ' אמרה ל-The Advertiser, כי "מעשי הוונדליזם המגעילים הללו מביאים לידי ביטוי את החשיבות הקריטית של תמיכה בחינוך הצעירים באמצעות התוכניות שלנו". לדבריה, המוזיאון ותכניות החינוך שלו עומדות כקונטרה ל'אידיאולוגיות מלאות שנאה'.

ד"ר דביר אברמוביץ' מהליגה נגד השמצה אמר כי דרך השנאה "יוצאת משליטה" בחלקים מסוימים של אוסטרליה, זאת לא הייתה רק הצדעה של הייל היטלר - זאת התקפה חזיתית על הערכים שלנו, וכאשר סוג זה של כיעור אכזרי בא לידי ביטוי במלואו, זה מזכיר לנו שיש אצלנו קיצונים", אמר. התקרית באה לאחר שורה של התכנסויות ואירועים של אנשי ימין קיצוני באוסטרליה בשנים האחרונות.

אוסטרליה ניאו נאצים הצדעה נאצית מוזיאון השואה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד