י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
מתגעגע לכיסא רה"מ?

דיווח: בנט שוקל לחזור בו ולהתמודד שוב בבחירות

בנט שוקל קאמבק? מחקר וסקרים שהוצגו בימים האחרונים למי שכיהן עד לא מכבר כראש הממשלה, נפתלי בנט, מנבאים הצלחה יחסית למפלגה בראשותו, פוטנציאל של 8 מנדטים | בסביבתו מבינים כי למרות ההצהרה לקחת פסק זמן, גם עם פחות מזה הוא עשוי להפוך שוב ללשון המאזניים

דיווח: בנט שוקל לחזור בו ולהתמודד שוב בבחירות
נפתלי בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אחרי שהודיע על פרישה מהחיים הפוליטיים לפסק זמן, ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט שוקל לחזור בו מהצהרתו, ולבסוף להתמודד לכנסת במטרה אולי לחזור למעמד ראש הממשלה במקרה ויהיה שוב בעמדת לשון המאזנים.

ב׳החדשות׳ דווח כי נראה כי בנט שוקל קאמבק, אחרי שבפניו הוצבו סקרים ומחקרים המנאבים לו הצלחה בבחירות וכי למפלגה בראשותו יש פוטנציאל ל 8 מנדטים

המטרה היא שיחזיק שוב בעמדת לשון המאזניים בין הגושים, מעמד שהעניק לו את תפקיד ראשות הממשלה בו החזיק שנה עד לפירוק הממשלה, אלא שאז כזכור הודיע כי יפרוש לפסק זמן מהחיים הפוליטיים.

לפי הדיווח הקולות למפלגה בראשות בנט מגיעים מלפיד, גנץ, מתלבטים וכמובן מאיילת שקד. על רקע הדשדוש שלה בסקרים, השאלה האם יחזור בו ויתמודד בבחירות ובאיזה משבצת.

תגובה רשמית לידיעה לא התקבלה, כך גם לא הכחשה, מקרוביו של בנט מסרו "לאחר שנה משמעותית מאד כראש ממשלה, כוונת בנט הייתה ועודנה לצאת מהפוליטיקה לתקופה מסוימת".

נפתלי בנט בחירות לכנסת ה-25 הקמת מפלגה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד