כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024
תקף עם פטיש

החייל שירה במחבל שיחזר: "הייתה לו גם סכין בשקית, אני חי בנס"

החייל שחיסל את המחבל בן ה-16 שתקף אותו עם פטיש, משחזר את רגעי האימה: "הוא הביא לי פטיש לרקה, נס שאני חי, היה לו גם סכין בשקית"

החייל שירה במחבל שיחזר: "הייתה לו גם סכין בשקית, אני חי בנס"
המחבל היית'ם מובארכ בן 16 צילום: רשתות פלסטיניות

המחבל שתקף הלילה (חמישי) בפטיש חייל, בעת שירד מפילבוקס באזור הכפר ביתין, הוא צעיר בן 16. החייל, נהג קו של חטמ"ר בנימין, נפצע קל בראשו וירה לעבר המחבל וחיסל אותו. על גופתו של המחבל נמצאה סכין. מצה"ל נמסר: "תגובתו המהירה של החייל, שהתעשת תוך כמה שניות לאחר שהותקף בפטיש, מנעה פיגוע חמור שהיה יכול להסתיים במותו".

בשיחה עם חברו שיחזר החייל: "הביא לי פטיש לרקה, נס שאני חי, היה לו גם סכין בשקית. אם הייתי מתעלף מהפטיש ונדקר, אף אחד לא יודע איפה אני, הייתי בתוך הפילבוקס. איזה לחץ מטורף". כך דיווחה כרמל דנגור ב'כאן חדשות'.

בתוך כך כלי תקשורת פלסטיניים מדווחים כי המחבל הפלסטיני שנהרג הלילה לאחר שתקף לוחם בפטיש הוא היית'ם מובארכ בן 16 מהכפר חרב'ת אבו פלאח, מזרחית לרמאללה. עוד דווח כי היית'ם כתב לאימו הודעת פרידה לפני שביצע את הפיגוע ובה נכתב: "אמא תהיי מרוצה ממני, תסלחי לי ותתפללי עליי, אני אוהב אותך". מצה"ל נמסר כי במהלך פעילות יזומה שגרתית של כוח צה״ל במהלך הלילה, סמוך לכפר ביתין שבמרחב החטיבה המרחבית בנימין, חשוד תקף חייל צה״ל בעזרת פטיש. החייל הגיב בירי לעבר החשוד וניטרל אותו. בנוסף, נמצאה על החשוד סכין. החייל נפצע בפניו וקיבל טיפול רפואי בנקודה.

מחבל חייל צה''ל פטיש סכין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד