כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
המדרגות הלא נכונות

הטעות של אוכל הגלידה עלתה לו במאות יורו

תייר אמריקאי נקנס ב-450 יורו על שהפר את אחד מהחוקים העירוניים של רומא, כשאכל גלידה על מדרגות מזרקה | יש לציין כי בירת איטליה כוננה שורת חוקים ב-2017 שנועדו לשמור על פניני העיצוב והבנייה של הבירה האיטלקית  

הטעות של אוכל הגלידה עלתה לו במאות יורו
רומא צילום: Gili Yaari/Flash90

קנס של 450 יורו הוטל על תייר אמריקאי בגין אכילת גלידה על מדרגות מזרקה בבירת איטליה. אכילת הגלידה מהווה עבירה בספר החוקים העירוניים של רומא.

התייר בן 55, נענש על ידי המשטרה בשעות המוקדמות של יום שבת בשבוע שעבר בפונטנה דיי קטצ'ומני, שנמצאת בכיכר קטנה וציורית בשכונת מונטי.

המזרקה שנבנתה על ידי בטיסטה רוסוני ב-1959, היא יעד פופולרי עבור מקומיים ותיירים, שנוהגים להתאסף סביבה בלילות, אך ביום שישי הגישה אליה נחסמה.

ע"פ הדיווח ב"כלכליסט", התייר לא היה מודע לכך שהוא מבצע פשע כאשר התיישב לצד המזרקה. על פי העיתון לה רפובליקה, הוא סירב לזוז כאשר הוזהר על ידי המשטרה ולכן ניתן לו קנס. לדבריו, לא ידע שהוא עובר על החוק בכך שאכל ושתה בזמן שישב על המזרקה.

יש לציין כי בירת איטליה כוננה שורת חוקים ב-2017 שנועדו לשמור על פניני העיצוב והבנייה של הבירה האיטלקית. החוק על פיו נקנס התייר עודכן לאחר שנחקק לראשונה ב-1946, וכעת הוא כולל איסור גם על הנחת מזוודות ועגלות ילדים או הורדתן במורד מדרגות היסטוריות, שחייה במזרקות, בנוסף הן אף אוסרות על תושבי רומא לתלות כביסה לרוחב הרחוב.

 

 

 

גלידה קיץ קנס תייר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד