כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מונית מעופפת

בקרוב? טרמפ אווירי לשדה התעופה ב-100 דולר

חברת 'יונייטד איירליינס' מתכננת נסיעה לשדה התעופה תמורת 100 דולר - במונית מעופפת. יונייטד מסרה כי היא מצפה לקבל את המוניות הראשונות שימריאו וינחתו בצורה אנכית, כמו מסוקים, כבר ב-2026

בקרוב? טרמפ אווירי לשדה התעופה ב-100 דולר
המונית המעופפת צילום: Eve Air Mobility

חברת התעופה 'יונייטד איירליינס' מקווה שבעוד כמה שנים, הרבה לקוחות בעיר הגדולה בניו יורק ישלמו 100 דולר עבור נסיעה בכיוון אחד לשדה התעופה במונית אווירית בעלת ארבעה מושבים מונעת בחשמל.

חברת התעופה שבסיסה בשיקגו אמרה ביום חמישי האחרון כי היא השקיעה 15 מיליון דולר ביצרנית סטארט-אפ, וחתמה על הסכם לרכישת 200 מהמטוסים הזעירים עם אופציות ל-200 נוספים. יונייטד מסרה כי היא מצפה לקבל את המוניות הראשונות שימריאו וינחתו בצורה אנכית, כמו מסוקים מחברת Eve Air Mobility כבר ב-2026.

ה'ניו יורק פוסט' מדווח, כי קשה לשפוט את המחויבות של יונייטד לעסקה, מכיוון שהיא לא דיווחה על פרטים הקשורים להזמנה. דובר החברה אמר כי התנאים הם סטנדרטיים בעת רכישת מטוס שלא אושר על ידי הרגולטורים, והם מכסים "מספר יעדים עסקיים של יונייטד".

העסקה מתאימה לדפוס של יונייטד להכריז על התעניינות בסטארט-אפים שמנסים לבנות ולזכות באישור רגולטורי למוניות אוויריות, ומטוסים על-קוליים. מייק לסקינן, נשיא מחלקת המימון-סיכון של יונייטד, אמר שהמטוסים יתאימו באופן אידיאלי לערים פקוקות שבהן יונייטד טסה, כולל ניו יורק, שיקגו וסן פרנסיסקו. לדבריו, מוניות אוויריות יהיו מהירות יותר מאשר נסיעה ברכב לשדה התעופה ויפיקו פחות פליטות גז. הנסיעות יעלו בין 100 ל-150 דולר לכל כיוון.

"ייקח זמן לצרכנים לאמץ את זה. האנשים יהססו בהתחלה", אמר לסקינן. "זה ירגיש מאוד דומה לנסיעה במסוק, זה עשוי להיות מפחיד עבור חלק, אבל זה ישנה את הדרך שבה אנחנו עובדים וחיים".

ארה''ב יונייטד איירליינס מונית מכונית מעופפת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד