ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
זעקת אימה

נורא: התמוטט ליד ילדיו והם לא ידעו כיצד לעזור לו

באופן לא צפוי, החל הרב מרדכי בוזגלו לסבול מפרכוסים והתכווצויות בעוד שני בניו בני ה-15 זועקים באימה • לאנשי ההצלה שחשו לעזרתו, לא נותר אלא לקבוע את מותו • מאז מנסה אלמנתו העובדת כמנהלת חשבונות להסתדר, אבל החובות גדולים מדי

נורא: התמוטט ליד ילדיו והם לא ידעו כיצד לעזור לו
הרב בוזגלו זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

זה קרה בלי הודעה מוקדמת. ביום בהיר החל הרב מרדכי בוזגלו בן ה-56 לפרכס ולהתכווץ. שני ילדיו התאומים בני ה-15, שנולדו אחרי יותר מעשרים שנות ציפייה, זעקו מאימה וחרדה. הם מיהרו להזמין אמבולנס, אבל עד שאנשי ההצלה הגיעו, כבר לא נותר אלא לקבוע את מותו.

לחצו כאן כדי לתרום לקרן הסיוע לאלמנתו ויתומיו של הרב מרדכי בוזגלו ז"ל>>>
במשך שש שנים סבל הרב בוזגלו מכאבים איומים ומהתדרדרות במצבו. הכל התחיל כשבבוקר אחד הוא הלך לטבול טבילת שחרית לפני התפילה, החליק במקווה ונחבט בראשו בעוצמה רבה. מאז הוא לא התאושש. הוא עבר מספר ניתוחים לשיקום עצמות הגולגולת, הלחיים והלסת, שנשברו והתרסקו, הוא נאלץ לקבל טיפולים לשיכוך הכאב הבלתי פוסק, וגם סבל מכמה התקפי לב בעקבות כך.

הטיפולים המורכבים בוצעו על ידי רופאים מומחים במיוחד, בתשלום גבוה מאוד. המשפחה צברה חובות בהיקף של כמיליון שקלים בגלל הטיפולים היקרים כל כך. רעייתו עידית, עובדת כמנהלת חשבונות בכירה, ניסתה כל הזמן לכסות את החוב ההולך ותופח.

אבל שום דבר לא הכין אותם לאותו יום מר ונמהר, כשכך, בפתע פתאום ובחטף, נלקח הרב מרדכי לבית עולמו, והותיר אותם שבורים ורצוצים.

מיד אחרי השבעה ניסתה אלמנתו עידית להתאושש. יש לה שני ילדים לפרנס, יש לה חוב של מיליון שקלים לכסות. היא הוסיפה שעות עבודה, היא מתאמצת מעל ומעבר לכוחותיה, אבל היא לא מצליחה.
בינתיים הם סובלים ממחסור. הם מתגוררים בדירה שכורה ונאלצים לשלם מדי חודש אלפים רבים כדי ליהנות מקורת גג לראשם.

כל החיים שלהם התהפכו לרעה, היא הפכה לאלמנה, התאומים הפכו יתומים, והם כבר מיצו את כל הניסיונות לבקש עזרה מהסביבה הקרובה.

עם ישראל חייב להתגייס לעזרתם. אנחנו לא יכולים להשאיר אותה לבד באלמנותה עם החובות האדירים ולפרנס בכוחות עצמה את היתומים. אנחנו לא נעמוד מנגד, נרים תרומה ונגיש להם סיוע.

לחצו כאן כדי לתרום לקרן הסיוע לאלמנתו ויתומיו של הרב מרדכי בוזגלו ז"ל>>>

 

קופת העיר בוזגלו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד