ט' סיון התשפ"ד
15.06.2024
נופש מתחת למים

מטורף לגמרי: זה הסכום שתוציאו עבור לילה במלון היקר בתבל

מדובר בסוויטה מפנקת בצוללת שאותה ניתן לשכור בכ-700 אלף שקלים ללילה, ושניתן לנפוש בה מתחת למים | מי שיוכל להרשות לעצמו לילה במחיר של בית קטן, יהנה מחוויה תת-ימית יוצאת דופן במדינת האי סנט לוסיה, הממוקמת בסמוך לרפובליקה הדומיניקנית

מטורף לגמרי: זה הסכום שתוציאו עבור לילה במלון היקר בתבל
מלון יוקרה. אילוסטרציה צילום: freepik

במחיר של בית: מדובר במלון שמכיל סוויטה מפנקת בצוללת שאותה ניתן לשכור בכ-700 אלף שקלים ללילה, ושניתן לנפוש בה מתחת למים.

המלון עם הסוויטה היקרה ביותר לעולם ללילה דורגה במקום הראשון בדירוג המלונות היקרים בעולם שפורסם ב-GoBankingRates.

מי שיוכל להרשות לעצמו לילה במחיר של בית קטן, יהנה מחוויה תת-ימית יוצאת דופן במדינת האי סנט לוסיה, הממוקמת בסמוך לרפובליקה הדומיניקנית.

כתב 'ישראל היום' שמעון יעיש הביא את שורת המלונות היקרים בתבל: את המקום השני בקטגוריית חדרי המלונות היקרים בעולם ניצבת הסוויטה Empathy Suite at The Palms בלאס ווגאס. כאן המחיר צנוע יותר, ועומד על 100 אלף דולרים ללילה "בלבד", שהם כ-350 אלף שקלים. בין הפינוקים שיחכו לכם בסוויטה: חדר מלח, בריכה פרטית, חלונות פנורמיים שצופים על כל הסטריפ של לאס וגאס ועוד.

במקום השלישי ניצבת The Royal Penthouse at Marriott’s Hotel President Wilson בג'נבה שבשווייץ, שם התענוג יעלה לכם לא פחות מ-80 אלף דולר ללילה. במקום הרביעיThe Mark Penthouse at The Mark Hotel, הפנטהאוז היוקרתי הממוקם במנהטן, ניו יורק. המחיר עומד על 75 אלף דולרים ללילה. את החמישייה הראשונה סוגרתThe Ty Warner Penthouse at The Four Seasons, הפנטהאוז המפואר של רשת פור סיזנס, גם הוא במנהטן. והמחיר? 60 אלף דולרים ללילה.

את החמישייה השנייה פותחת סוויטה במחיר של 53 אלף דולר ללילה –The Penthouse Suite at Hôtel Martinez, הנמצאת בקאן שבצרפת. קצת אחריה, במקום השביעי ובעלות של 50 אלף דולר ללילה, תמצאו את The Muraka at The Conrad, הסוויטה היקרה ביותר באיים המלדיביים. אם ייצא לכם להגיע לפיג'י הרחוקה, תדעו שגם שם ישנה סוויטה יוקרתית במיוחד שנכנסה לעשירייה הראשונה – The Hilltop Estate at Laucala Island Resort. המחיר? 45 אלף דולרים ללילה.

הנציגה האחרונה של ניו יורק, The Royal Suite at The Plaza, ניצבת במקום התשיעי במחיר של 40 אלף דולרים ללילה.

 

מלונות חופשה סוויטה מחירים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד