ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
"ניסיון חיסול פוליטי"

מחברים לאויבים: הקשר של דרעי למפלגה החדשה נגד ליברמן

מנכ"לית ימינה לשעבר, סטלה ויינשטיין צפויה להגיש ביממה הקרובה רשימה חדשה לכנסת שנועדה להילחם על קולות העולים החדשים. נחשף כי ויינשטיין קיבלה מפלגה קיימת שהייתה שייכת בעבר לשלמה דרעי כאשר במערכת הפוליטית מעריכים כי מטרת המפלגה לקחת קולות מליברמן 

מחברים לאויבים: הקשר של דרעי למפלגה החדשה נגד ליברמן
אביגדור ליברמן צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

מנכ"לית ימינה לשעבר, סטלה ויינשטיין, צפויה להגיש היום (חמישי) לוועדת הבחירות המרכזית רשימה לכנסת ה־25. ההערכה במערכת הפוליטית היא שככל הנראה מטרת ויינשטיין היא להוות אלטרנטיבה לציבור במגזר הרוסי ולקחת קולות מישראל ביתנו בראשות אביגדור ליברמן.

העיתונאי אמיר אטינגר חושף היום ב"ישראל היום" כי ויינשטיין קיבלה מפלגה בשם "כבוד ומסורת - התנועה הלאומית-חברתית בישראל", אשר קיימת ברשם המפלגות שהייתה ושייכת לעו"ד שלמה (מומו) דרעי, אחיו של יו"ר ש"ס אריה דרעי.

מרשם המפלגות נודע כי לאחרונה הוחלף בא הכוח במפלגה לעו"ד דניאל חוטובלי. על פי מידע בדף הפייסבוק שלו, עולה כי יש היכרות בינו לבין ויינשטיין מהעיר אשדוד - שם הייתה חברת מועצת עיר. חוטובלי גם שיתף תכנים של ויינשטיין בפייסבוק. חוטובלי הוא תומך יש עתיד ואף שיתף תכנים ומידע על כנסים של מטה אשדוד ביש עתיד.

כזכור, ליברמן התריע על התופעה בפייסבוק לפני כמה שבועות וכתב ברשתות: "תמיד לפני כל מערכת בחירות יש תופעה אחת קבועה שחוזרת על עצמה. השמועה אומרת שמי שאחראי על אותה תופעה הוא בנימין נתניהו. אבל יכול להיות שמדובר בשמועה בלבד".

ישראל היום אביגדור ליברמן שלמה דרעי בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד