כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"שערורייה. נמשיך להילחם"

מדוע מחרימים בליכוד את צמד מגישי הרדיו

צמד המגישים ברשת ב', קלמן ליבסקינד ואסף ליברמן שנהנים מאחוזי האזנה גבוהים במיוחד לתכניתם טוענים כי מפלגת הליכוד החליטה להחרים אותם ולא לאפשר לחברי הכנסת להתראיין אצלם | זו הסיבה לטענתם

מדוע מחרימים בליכוד את צמד מגישי הרדיו
קלמן ליבסקינד ואסף ליברמן צילום: כאן ב'

מפלגת 'הליכוד' הודיעה על חרם התכנית 'קלמן-ליברמן', במסגרתו מרואיינים מטעם המפלגה לא יעלו לשידור. כך טוען מגיש התכנית אסף ליברמן בפוסט שפרסם ברשתות החברתיות. מדובר בתכנית האקטואליה הפופולרית של רשת ב' אותה מגישים מדי בוקר אנשי התקשורת אסף ליברמן וקלמן ליבסקינד.  

בפוסט ארוך שפרסם ליברמן, הוא פורס את גרסתו לחרם וגם מצרף קטע מתוך ראיון עם הח"כ לעתיד בועז ביסמוט שלא בא בטוב למנהלי קמפיין 'הליכוד'. "היינו אמורים לראיין הבוקר ברדיו את ח"כ עמיחי שיקלי ששוריין באחרונה בליכוד, אלא שברגע האחרון נמסר לנו מטעמו של חבר הכנסת שהליכוד אוסרים עליו להתראיין אצלנו. כשפנינו לליכוד לבדוק מה קרה, הם הסבירו לנו שלא רק שיקלי לא יתראיין אצלנו אלא אף חבר ליכוד לא מורשה לדבר איתנו. כלומר, חרם". כך מספר אסף ליברמן.

לדבריו, "הליכוד - מפלגה לא בלתי חשובה, שמתיימרת לחזור להיות מפלגת שלטון - מכריזה חרם על תכנית אקטואליה לא בלתי חשובה, עם חצי מיליון מאזינים יומיים. למה? אני מכיר מקרים שבהם אישים פוליטיים נוקטים בצעד דרסטיים כאלה וזה קורה לרוב בגלל הפרה של סיכומים מוקדמים. פוליטיקאי אומר לעיתונאי משהו אוף דה רקורד והעיתונאי מפר את ההסכמות ומפרסם בכל זאת. זה אירוע לא יפה והוא עלול להוביל לצעד לא יפה כמו חרם.
אבל אנחנו? מה עשינו?".

"ובכן, הסיבה שבליכוד רותחים עלינו, עד כדי החרמתנו, היא ראיון שערכנו לפני כחודש עם חבר המפלגה הטרי, בועז ביסמוט. בתקופה שבה נהוג לטעון נגד התקשורת היא עוסקת בצהוב, ברכילות, בכן ביבי לא ביבי, במי יישב עם מי וכו', אנחנו שאלנו את ביסמוט מה התכניות של הליכוד בנוגע למערכת המשפט. הרי נתניהו וח"כיו מדברים כל כך הרבה על השינויים הנדרשים במערכת המשפט, אז אמרנו לעצמנו שכדאי לבדוק עם אחד ממועמדי המפלגה לכנסת מהם השינויים שהמפלגה מציעה".

המגיש ליברמן ממשיך ומגולל: "התעקשנו על קבלת רעיונות קונקרטיים ואתם מוזמנים לשפוט בעצמכם את התשובה. בכל מקרה, על זה בליכוד התפוצצו ובגלל זה הם מחרימים אותנו. מפלגה שמתיימרת להנהיג את המדינה מחרימה מערכת עיתונאית בגלל התעקשות המגישים לקבל תשובה על תכניותיה לעתיד. שערורייה בעיניי. אנחנו נמשיך להילחם בהחלטה הזו, מוזמנים לשתף ולסייע לנו".

קלמן ליבסקינד רשת ב' חרם בועז ביסמוט מפלגת הליכוד בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד