כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
בחמאס תוקפים את הרשות

עימות פנים-פלסטיני: מהומות קשות בשכם

צעירים רעולי פנים מפגינים ברחובות שכם, שורפים צמיגים ויורים באוויר. מקורות פלסטיניים המזוהים עם חמאס מדווחים על כמה פצועים כתוצאה מירי של מנגנוני הביטחון הפלסטיניים לעבר המוחים הזועמים, לפחות הרוג פלסטיני אחד

עימות פנים-פלסטיני: מהומות קשות בשכם
מוסעב אל-שתייה (מימין) עם נאבולסי, שחוסל בידי צה״ל צילום: רשתות פלסטיניות

מהומות קשות בעיר שכם אחרי שמנגנוני הביטחון של הרשות הפלסטינית עצרו את מוסעב אל שתייה, איש חמאס ומבוקש.

צעירים חלקם רעולי פנים מוחים ברחובות, שורפים צמיגים ויורים באוויר. מקורות פלסטיניים המזוהים חמאס מדווחים על כמה פצועים כתוצאה מירי של מנגנוני הביטחון הפלסטיניים לעבר המוחים הזועמים. בחמאס תוקפים את הרשות הפלסטינית לשחררו ואומרים כי היא מעניקה שירות בחינם לישראל.

מקורות פלסטיניים מדווחים כי במהלך העימותים הפנים-פלסטיניים הלילה בשכם, נורה ונהרג פלסטיני בן 53, פיראס יעיש. על פי הדיווח הוא נורה בראשו. העימותים החלו לאחר מעצרו של מוסעב אל-שתייה, מבכירי הזרוע הצבאית של חמאס באזור שכם, על ידי הרשות הפלסטינית. בעקבות המעצר החלו בשכם התפרעויות נגד כוחות הביטחון של הרשות.

נורית יוחנן מ'כאן חדשות' מדווחת על ירי באוויר בכל פינה, שריפת צמיגים, חסימת הכניסה למחנה הפליטים בלאטה ובכללי בוקה ומבולקה. לגבי הפלסטיני בן 53 שנהרג במהלך באירועים, "לא ברור אם מירי מנגנוני הביטחון הפלסטיניים שניסו לפזר חלק מהאירוע או מירי חמושים. בכל אופן אירוע שמעיד כמה שכם כבר לא בשליטת הרשות הפלסטינית".

 

 

רשות פלסטינית מהומות שכם חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד