ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
הון - שלטון

נחשף: מי עומד מאחורי מפלגת הצעירים של הדר מוכתר

אמש פורסם בתוכנית 'הצינור', כי איש העסקים פז כהן שהיה בעבר שותפו של חבר הכנסת קינלי טור פז מיש עתיד, סייע להדר מוכתר להשיג מימון הדרוש לשלב רישום המפלגה | בריאיון שהעניק סיפר שעזר לייסד את המפלגה ונתן את המימון מכספו הפרטי

נחשף: מי עומד מאחורי מפלגת הצעירים של הדר מוכתר
מחסן ועדת הבחירות במודיעין צילום: פלאש90

מי עומד מאחורי מפלגת צעירים בוערים בראשות הדר מוכתר? ענת דוידוב וגולן יוכפז שוחחו עם בר שמאור ('הצינור') שביקש להתייחס לנושא. לדבריו, מי שעומד מאחוריה הוא הפעיל החברתי הוותיק פז כהן, לשעבר מנכ"ל ארגון 'אנו', שדאג לגייס עבור המפלגה תרומות. "הוא לא פעל בשקיפות מלאה, והשתמש בקשרים שלו בכדי להביא אנשים מאוד עשירים שיעזרו למוכתר".

אמש (שני), כתב שמאור בטוויטר, "כפי שחשפנו הערב בצינור. פז כהן, מנכ״ל ארגון 'אנו' לשעבר ושותף עסקי בעבר של ח״כ קינלי טור פז מ״יש עתיד״, סייע למוכתר בהקמת ״צעירים בוערים״ והתגאה שהציל את המפלגה בדקה התשעים. "הצלחתי למצוא שניים שישימו הלוואה ללא תנאים (אם לא תצליחו להחזיר ההלוואה תימחק)", כתב לפעילים בקבוצה פנימית.

 

בהמשך עלה כהן לשידור, וסיפר על גיוס התרומות לטובת המפלגה: "ילדים בני 20 מנסים להקים מפלגה הם לא מצליחים ולא מבינים, אני רוצה לשמור עליהם מבחינה משפטית. מדובר בלא יותר מ־40 אלף שקל, זה הסיפור הגדול, הכול ממני - אני שלמתי את הכסף".

שמאור התנגד לדבריו, ואמר: "אתה כתבת את זה שיש שני תורמים נוספים. מה שאמרת זה סיפור יפה, אבל הוא לא נכון. למה אתה לא אומר מי עומד מאחוריכם?"

כזכור, אתמול, אחרי הפרסום בנוגע לדירה שרשומה על שמה של הדר מוכתר, יו"ר מפלגת צעירים בוערים, רשות המסים החלה בחקירה נגד מוכתר ואביה, שלפי דבריה של הראשונה היה זה שרכש את הדירה שרשומה על שמה.

בחשבון הטוויטר שלה כתבה מוכתר: "אני מפסיקה להתראיין. לא מאמינה בתקשורת הממוסדת. באתי לעשות שינוי, וכל היום אני רק חוטפת אש. אני באמת שואלת, הממסד עד כדי כך רקוב שאי אפשר לשנות?".

הדר מוכתר בחירות לכנסת ה-25 צעירים בוערים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד