ז' סיון התשפ"ד
13.06.2024
הקרב על ראשות הממשלה

הירי בנגמ"ש החל: כך משכנעים ב'יש עתיד' נגד גנץ

הקרב על ראשות הממשלה בין בני גנץ ליאיר לפיד מתחמם. בשיחת שכנוע מצד פעילי 'יש עתיד' נשמע כיצד משכנעים במפלגה שלא להצביע לבני גנץ כי יילך שוב עם נתניהו וגם "כל אחד שם חושב אחרת"

הירי בנגמ"ש החל: כך משכנעים ב'יש עתיד' נגד גנץ
יאיר לפיד ובני גנץ צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

שיחות טלמרקטינג ממטה 'יש עתיד' למתלבטים שהגיעו לידי ynet, מראות שהירי בנגמ"ש כבר החל. כך משכנעת פעילת 'יש עתיד' מצביע פוטנציאלי: "גנץ יילך עם ביבי. מיכאל ביטון כבר אמר את זה מפורשות". וגם: "מה יש לגנץ להציע ולאן נלך אחריו? כל אחד שם חושב אחרת".

מ'יש עתיד' נמסר בתגובה: "גנץ הוא שר הביטחון בממשלת לפיד, רה"מ לפיד ושר הביטחון גנץ עובדים בשת"פ מלא וטוב. במוקד הטלפוני יש עשרות מוקדנים ואלפי שיחות טלפון. המסר המרכזי בשיחות שצריך לחזק את ההצבעה ליש עתיד כדי שנוכל להיות המפלגה הגדולה שתמנע מנתניהו להקים ממשלה עם בן גביר סמוטריץ והקיצוניים".

ב'מחנה הממלכתי' מגיבים לשיחות השכנוע של פעילי 'יש עתיד' נגדם שפורסמו ב-ynet: "גנץ לא יישב עם נתניהו, לא כשביבי שני ברוטציה, לא שלישי וגם לא שביעי. גנץ הוא היחידי שיכול למנוע מנתניהו להגיע ל-61 ולהקים את ממשלת הקיצוניים, והוא היחידי שיכול להקים ממשלה רחבה ויציבה. המחנה הממלכתי ממוקדים וזוכרים מה מטרת הבחירות הזו, ומקווים ששאר השותפים בדרך לא שכחו מי היריב".

קמפיין בחירות יש עתיד בני גנץ יאיר לפיד בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד