י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בלשכה הגיבו והתעלמו

לפיד, שר החוץ ומסעדת השרצים היוקרתית

בזמן שבכנסת התרחשה דרמת פיצול המפלגות הערביות בדקה ה-99, ישב ראש הממשלה ושר החוץ לפיד במסעדת שמגישה שקצים ורמשים וסעד עם מקבילו האמירתי עבדאללה. לפי הדיווח לפיד מימן את ארוחת הטריפה מכיסו | לשכת לפיד בתגובתה התעלמה מחומרת העניין

ראש הממשלה לפיד
ראש הממשלה לפיד צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

לפיד, שר החוץ ומסעדת היוקרה: יום חמישי בערב בשבוע שעבר, מפץ ב'רשימה המשותפת' שחווה פיצול מסיעת בל"ד, רגע לפני סיום הגשת הרשימות, אבל ראש הממשלה יאיר לפיד נעלם, לא מצייץ, לא מגיב.

הכתב הפוליטי מיכאל שמש ב'כאן 11' מדווח, כי ראש הממשלה לפיד הזמין את שר החוץ האמירתי עבדאללה בן זאיד שביקר בישראל לארוחת ערב במסעדת יוקרה תל אביבית. הפגישה הוסתרה מהלו"ז הרשמי אולי בשל העובדה שהתקיימה במסעדת 'אנימאר' שהתפריט שלה כולל מיני שקצים שרימפסים תמנונים וכדו'.

לפיד כמובן אינו ראש הממשלה הראשון חובב שרימפסים שכן גם קודמו בתפקיד בנימין נתניהו ידוע בכך. אולם במהלך ביקור רשמי ולא ארוחה פרטית זה נחשב לאירוע די חריג. כדי לאפשר את קיום הפגישה במסעדה שכזו לפיד מימן על חשבונו את כל הוצאות הארוחה. כך לפי הדיווח.

לפיד עם עבדאללה בן זאיד בלשכתו. צילום: חיים צח, לע"מ.

מלשכת לפיד נמסר בתגובה: "ראש הממשלה יאיר לפיד אירח על חשבונו הפרטי לארוחת ערב את חברו הטוב השייח עבדללה, שר החוץ האמירתי במסעדה בתל אביב. ראש הממשלה ימשיך לפעול למען חיזוק והעמקת הקשרים של מדינת ישראל עם מנהיגים ברחבי העולם ולקידום מעמדה ותדמיתה של ישראל בעולם".

שוב חשוב להדגיש כי איננו נכנסים לצלחתו של ראש הממשלה שידוע כחילוני מוצהר, אולם בשל תפקידו הרם היה מצופה ממנו שלא יקיים פגישה מדינית שנובעת מתקוף תפקידו כראש ממשלת ישראל - המדינה היהודית - במסעדה שכזו.

מסעדת טרפה יאיר לפיד עבדאללה בן זאיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד