י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

'נקדש בצדקה': חסידי דושינסקיא התכנסו למען המוסדות

יומיים לפני שבת סליחות, לאור התפתחות המרשימה של המוסדות, אלפי חסידי דושינסקיא התאספו לדינר השנתי לטובת ממלכת התורה והחסד | תיעוד מרהיב ומסכם

'נקדש בצדקה': חסידי דושינסקיא התכנסו למען המוסדות
דינר 'נקדש בצדקה' דושינסקיא צילום: שלומי טריכטר / מאיר אדרי

אלפי חסידי דושינסקיא התכנסו למעמד מרשים תחת הכותרת "נקדש בצדקה" שנערך ברוב פאר והדר בראשות האדמו"ר מדושינסקיא במתחם 'די סיטי' במישור אדומים. 

לצד שולחנות ערוכים שנערכו ע"י קייטרינג הדר הפודים בבעלות מארח הערב הרב יואב ברין שזוכה כבר למעלה מעשור לארח את התכנסויות מרכז המוסדות הנערכים לאלפי החסידים. 

במהלך הערב הובאה הכרת הטוב לראשי קופת חולים מאוחדת ובנק פאג"י שהשתתפו במעמד. 

מקהלת החסידות המורחבת הנעימה את הערב בניגוני הימים הנוראים הקרבים ובאים עם מחזור שירים וניגונים עם בעלי המנגנים תלמידי בית יוסף צבי דושינסקיא ר'  זאנוויל ויינברגר הי"ו ור' ברוך ויזל הי"ו ור' יואל וויינברגר הי"ו ובחרוזים מפי ר' שמואל אברהם ניילנדר הי"ו

מתנות יקרות ערך חולקו למשתתפים שרי האלף עם חוברת סקירה על התפתחות המוסדות הענפה בשנה האחרונה עם החזון להרחיב גבולות הקדושה. 

גולת הכותרת של הערב דרשתו של האדמו"ר מדושינסקיא שנשמע ע"י אלפי חסידיו כהכנה לימים הנוראים להתעלות מחיי החולין לקדושת הזמנים הבעל"ט ובהם להרבות בצדקה וכל אשר לו יתן בעד נפשו למען מרכז מוסדות דושינסקיא.

צילומים: שלומי טריכטר - מאיר אדרי

חסידות דושינסקיא דינר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד