כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
מזכרת בלתי נשכחת

סכיני כסף אחרונים נותרו ממתנת הגר"ח קניבסקי

"יתברכו בעושר וכבוד": פריטים אחרונים והזדמנות אחרונה לפתוח את תשפ"ג כשעל שולחן החג מזכרת בלתי נשכחת, שבורכה בפרטות באופן נדיר לפני כשנה ע"י מרן שר התורה זצוק"ל, כמתנה מיוחדת לתומכי ומחזיקי הכוללים "רינה של תורה" • זה לא יחזור! שעות אחרונות לנסות ולקבל סכין מהמהדורה המוגבלת

סכיני כסף אחרונים נותרו ממתנת הגר"ח קניבסקי
הגר"ח עם הסכין צילום: באדיבות המצלם

תשפ"ג של עושר ופרנסה - הזדמנות שלא תחזור: לאור הביקוש הרב לקיום סגולת סכין כסף חדשה בליל אש השנה וביתר שאת לזכות לעשותה בברכתו האישית לברכה ופרנסה ברווח של מרן שר התורה זצוק"ל, ומנגד עקב הכמות המוגבלת שנותרה בידי הנהלת הכוללים מברכת מרן זצוק"ל לפני כשנה, תינתן אפשרות לנסות ולקבל סכין מן המהדורה המוגבלת והיקרה עד הלילה, יום רביעי, כאן >>>

מדובר במהדורה מוגבלת מסכיני הכסף שבורכו על מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי זצוק"ל  בערב ראש השנה תשפ"ב, כתשורה מיוחדת לתומכי הכוללים "רינה של תורה" אשר עמדו בנשיאותו, ולאחר הסתלקותו לגנזי מרומים נותרה לפליטה כמזכרת נצח מרגשת במיוחד שכוחה רב לברכת עשירות בשנה הקרובה.

חיבת הקודש למחזיקי התורה ועמליה, שבה נהג מרן זצוק"ל כלפי תומכי הכוללים, היתה במיוחד לקראת יום הרת עולם, עת היה מזכה את התומכים באופן אישי בברכתו הנדירה של לשנה טובה ומבורכת ובפרטות לפרנסה ברווח. על הסכין המיוחדת חרוטה ברכתו בכתב ידו לכל התורמים: "יתברכו בעושר וכבוד".

לחצו כאן כדי לזכות בסכינים האחרונים>>>

באופן נדיר והיסטורי, ניתן השנה לקבל סכין מהכמות המוגבלת שנותרה בשנה שעברה. בשעות הקרובות תסתיים חלוקת התשורה הייחודית למעגל המצומצם שיזכה לפריסת שלום נדירה ומרגשת זו, ויפתח את שנת תשפ"ג בשותפות נאמנה עם ההתפתחות הכבירה של מאות עמלי התורה המקדשים את לימוד הלילה בהתעלות מיוחדת בסדר שלישי בכוללי "רינה של תורה" ברחבי הארץ.  

מרן זצוק"ל אשר עמד עד יומו האחרון בנשיאות הכוללים, נטה חיבה מיוחדת לכל המסייעים להחזקתם. התשורה הנדירה וברכתו הקדושה מבטאים את גודל וחשיבות הזכות של החזקת עמלי תורה, בעמדנו ערב יום הדין ובבואנו עמם ותורתם בכף המאזניים. מחזיקי התורה ועמליה, הנושאים בעץ החיים של למעלה מ-500 עמלי תורה השקועים בתלמודה יום וליל, יוכלו בשעותה קרובות בלבד לזכות בסכין המיוחדת כתשורה אישית וברכת עשירות וכבוד להם ולבני ביתם, כמזכרת נצח ממרן שר התורה זצוק"ל שודאי מעתיר עבורם בגנזי מרומים.

לחצו כאן כדי לזכות בסכינים האחרונים>>>

רינה של תורה הגר"ח קנייבסקי סכין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד