ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
היית שר הבריאות הטוב ביותר

באורח נדיר: הרבי מויז'ניץ העניק לליצמן תהילים עם הקדשה אישית

חבר הכנסת לשעבר יעקב ליצמן שביקר אמש אצל הרבי מויז'ניץ קיבל להפתעתו ספר תהילים מעור עם הקדשה אישית. הרבי מויז'ניץ חרג ממנהגו וכתב הקדשה ארוכה. 'בחדרי חרדים' עם ההקדשה המלאה לליצמן

באורח נדיר: הרבי מויז'ניץ העניק לליצמן תהילים עם הקדשה אישית
הרבי מויז'ניץ וליצמן צילום: באדיבות המצלם

לקראת השנה החדשה הבעל"ט ביקר אמש (שלישי) ח"כ לשעבר יעקב ליצמן אצל האדמו"ר מויז'ניץ בחדרו בקרית ויז'ניץ, כחלק מסבב ביקורים שעורך בימים אלו אצל גדו"י, אדמו"רים ורבנים.

בין היתר ביקר ליצמן במעון רה"י הגרי"ג אדלשטיין, האדמו"ר מטשערנוביל, האדמו"ר ממודז'יץ, האדמו"ר ממכנובקא בעלזא, ועוד.

במהלך הביקור הודה האדמו"ר לליצמן על עזרתו הרבה במשך כל השנים לחסידות ויז'ניץ ולכלל ישראל, ואף הוסיף לדבר על כך שגם אנשים שאינם נמנים עם הציבור החרדי מודים כיום שהיה שר הבריאות הטוב ביותר בישראל.

לקראת צאתו מהקודש פנימה ביקש הרבי להעניק לליצמן ספר תהילים מעור, והדגיש בפניו כי הוא הוסיף בפנים הקדשה וברכה מיוחדת כאות הוקרה על כל פעילותו רבת השנים.

בהקדשה האישית כותב באופן נדיר האדמו"ר לליצמן: "למכובדי הדגול שלוחא דרבנן רבות בשנים הרה"ח יעקב ליצמן הי"ו בהוקרה והערכה על כל פעולותיך במסירות רבה למען הכלל והפרט יה"ר שירבו זכויותיך ויתקבלו תפילותיך לרחמים ולרצון לפני אדון כל בברכת חתימה טובה מנאי ישראל בהה"צ מוהרמ"י זצללה"ה מויזניץ".

בחסידות מציינים כי מדובר במהלך נדיר שהאדמו"ר חורג מהרגלו ומעניק מתנה עם הקדשה אישית שכזאת, ורואים בכך את ההערכה לה זוכה מאז ומתמיד ליצמן אצל הרבי.

ליצמן ביקש להודות על הזכות שנפלה בחלקו להיות שלוחא דרבנן ולהיות לעזר בכל התחומים שהתבקש, ובפרט המענה בנושא הבריאות שראה בכך שליחות ועיסוק תמידי למען כלל ישראל.

ליצמן מעיין בהקדשה

הרבי מויז'ניץ יעקב ליצמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד