ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
צמרת השחיתות

חגיגות המינויים ב'ישראל ביתנו' למקורבי ליברמן

ליברמן ששולט במפלגתו ללא עוררין קידם מינוי של מקורבו ולדימיר שקלאר לנספח משרד החקלאות ברוסיה. גם בנו של שקלאר זכה בתפקיד נחשק. ליברמן גם בחש בקידום מכרז במשרד החקלאות עבור מקורב נוסף

חגיגות המינויים ב'ישראל ביתנו' למקורבי ליברמן
אביגדור ליברמן ועודד פורר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מסתבר כי את הרגלי השחיתות במפלגת 'ישראל ביתנו' של אביגדור ליברמן קשה מאוד לשנות. הערב (רביעי) מפרסם העיתונאי עמרי מניב ב'חדשות 12' כי שר החקלאות עודד פורר קידם מינויי מקורבו של אביגדור ליברמן, ולדימיר שקלאר לנספח משרד החקלאות ברוסיה. בעבר פרסם מבקר המדינה דוח חריף על מינוי של שקלאר לתפקיד בכיר במשרד העלייה והקליטה כאשר שפורר היה מנכ"ל המשרד.

בנוסף, בנו של ולדימיר, מארק שקלאר מונה ליועץ למשרד החקלאות. בעבור אלונה שמיר שמלווה את פורר כבר שנים הומצא תקן חדש שמעולם לא היה: מנהלת תחום כנסת ממשלה.

בנוסף מפרסם מניב כי ליברמן בחש בקידום משרד יח"צ בבעלות מקורבו אלי קמיר לטובת קידום הרפורמה בחקלאות. משרדו של קמיר הגיע לגמר אך הפסיד. לפי הפרסום, זוגתו של קמיר מונתה למנהלת רשות החברות הממשלתית ולאחר ההפסד שלו ביטלו את התוצאות וגנזו את המכרז.

תגובת השר עודד פורר: "שקלאר ששימש נספח משרד התיירות ברוסיה התבקש לשמש בתפקיד זה במשרד החקלאות בניסיון לחסוך בעלויות, בנו עובד במשרת סטודנט בלשכת השר. התקן של אלונה שמיר קיים אך לא אויש עד כה. עצירת ההליך המכרזי של חברת היח"צ בשל המצב הפוליטי המעורער".

ישראל ביתנו אביגדור ליברמן עודד פורר אלי קמיר מינוי מקורבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד