ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
עם בקבוק ויסקי ביד

גנבה רכב, נמלטה עם בנה ונתקעה בבטון טרי

אישה מוושינגטון נעצרה לאחר שנהגה במכונית גנובה בלייקווד, לתוך בטון טרי ונתקעה. היא ניסתה להימלט עם ילד בן 4 ובקבוק וויסקי. תמונות מהמקום הראו את המיני קופר תקועה בבטון ושביל של עקבות מוביל משם

גנבה רכב, נמלטה עם בנה ונתקעה בבטון טרי
הרכב תקוע בבטון הטרי צילום: City of Lakewood

אישה מוושינגטון נסעה עם מכונית גנובה לתוך בטון טרי בלייקווד ניו ג'רזי, ונתקעה. היא ניסתה להימלט מהמקום עם ילד בן ארבע ובקבוק וויסקי ביד. התקרית אירעה ביום שני בלייקווד בזמן שעובדים יצקו בטון עבור קטע מדרכה בכביש בכיכר אדג'ווד אווניו, כך אמרו גורמים בעיר.

"הודות לסדרה של בחירות גרועות של אדם אחד כולל נהיגה במכונית גנובה עם בקבוק וויסקי ביד, המדרכה שלנו בכיכר North Gate Rd/Edgewood Ave נמצאת בבעיה", הגיבה העירייה ביום שני ברשתות החברתיות. תמונות מהמקום הראו את המיני קופר תקועה בבטון ושביל של עקבות מוביל משם.

הנהגת, אישה בת 32, נהגה עם בנה בת ה-4 שישב במושב האחורי, כך דיווח רשת FOX13 סיאטל, לאחר שהאישה נתקעה בבטון, עדים דיווחו שהיא זרקה מהמכונית מסך טלוויזיה, ובקבוק ויסקי חצי ריק לפני שניסתה לעזוב את המקום.

לחוקרים נודע כי הרכב ופריטים נוספים שהיו בו נגנבו מביתה של האמא של החשודה, לא ברור האם האמא ידעה על מעללי בתה, האישה, ששמה לא פורסם, הובאה להארכת מעצר בחשד לנהיגה ברשלנות, כולל כתבי אישום נוספים של גניבת רכב והחזקת רכוש גנוב. העירייה הודיעה שצוות שלה פועל לתיקון הנזק.

משטרת לייקווד לייקווד רכב גנוב בטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד