ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"היינו בהלם"

הח"כית שעזבה טוענת: "קיש אמר שנתניהו הוא אסון וחייבים לעזוב"

מלכלכת או דוברת אמת? הפוליגרף יקבע. חברת הכנסת מיכל שיר שנמצאת במפלגתה השלישית תוך שנתיים טוענת שח"כ יואב קיש כיום מס' 8 בליכוד עומד מאחורי היוזמה להתפצל מ'הליכוד' ולהקים מפלגה חדשה | היא מוכנה ללכת לפוליגרף והוא מכחיש, אך מוכן ללכת עם מישהו אחר

הח"כית שעזבה טוענת: "קיש אמר שנתניהו הוא אסון וחייבים לעזוב"
במליאת הכנסת צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

חברת הכנסת לשעבר מיכל שיר שערקה רק לפני שנה וחצי מ'הליכוד' יחד עם גדעון סער להקמת מפלגת 'תקווה חדשה', אך לא המשיכה איתו ל'מחנה הממלכתי' של בני גנץ, אלא ערקה שוב אל זרועותיו של יאיר לפיד ומוקמה במקום ה-13 ברשימת 'יש עתיד' לכנסת הבאה, טוענת כי חבר הכנסת יואב קיש מ'הליכוד' חשב לפני כשנתיים כי יו"ר מפלגתו בנימין נתניהו הוא אסון לליכוד.

בראיון לצמד הפוליטי ליאור קינן וספי עובדיה ב'חדשות 13' שישודר הערב (חמישי) טוענת ח"כ לשעבר מיכל שיר כי יואב קיש מבכיר 'הליכוד' כיום. אמר לה שאין ברירה וחייבים לעזוב את הליכוד ולהקים מפלגה אחרת.

"יש חברים שנפגעתי מהם בליכוד כמו יואב קיש", אומרת שיר בראיון. "הוא ישב בבית יחד עם כולנו - אני, גדעון סער ושרן השכל ואומר בצורה ברורה שאין יותר ליכוד ואין תקומה לליכוד ושנתניהו הוא אסון. הוא אמר 'בואו נקים מפלגה חדשה' ואני זוכרת את תגובת ההלם של כולנו. גם סער היה בהלם. קיש אמר שנתניהו השחית את הכול".

גדעון סער. צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת.

השר גדעון סער וח"כ שרן השכל שנכחו באותו פורום טוענים שהדברים נאמרו בדיוק כפי ששיר מצטטת. אולם קיש מכחיש ואומר שלא היה ולא נברא.

שיר אף מצהירה "אני מוכנה ללכת לפוליגרף".

חבר הכנסת קיש מסר בתגובה ל'חדשות 13': "הדברים תלושים מהמציאות. אני לא יודע באיזו מפלגה היא עכשיו. בניגוד אליה ולחבריה, לא עזבתי את הליכוד מעולם. אני מוכן להתייצב לבדיקת פוליגרף מול הבוס שלה, שר המשפטים גדעון סער, ולחשוף את האמת".

יואב קיש. צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת.

יצוין שיואב קיש היה בעבר ממחנהו של גדעון סער בתוך הליכוד ואף שימש ראש מטה הבחירות שלו כאשר זה התמודד על ראשות הליכוד מול בנימין נתניהו, אולם משסער הפסיד קיבל קיש את דין התנועה וחזר למחנה נתניהו והיה מהח"כים הבולטים שלחמו מן האופוזיציה להפלת הממשלה הנוכחית וכיום נחשב לאחד מחברי הכנסת המקורבים לנתניהו - מה שכנראה סייע לו להשתדרג משמעותית מהמקום ה-21 בכנסת הנוכחית למקום ה-8 ברשימה הנוכחית לכנסת הבאה.

מיכל שיר בחירות לכנסת ה-25 גדעון סער יואב קיש בנימין נתניהו מפלגת הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד