כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
בעקבות הראיון

השגריר נגד ליברמן: "אני בהלם מהאדישות שלך"

בעקבות ראיון שהעניק לאתר חדשות רוסי, שגריר אוקראינה בישראל יבגני קורניצ'וק תוקף את נציג העולים בפוליטיקה הישראלית אביגדור ליברמן: "אתה צריך להבין איזו סכנה משמעותית מגיעה מרוסיה"

השגריר נגד ליברמן: "אני בהלם מהאדישות שלך"
איווט ליברמן צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

שגריר אוקראינה בישראל, מר איבגן קורניצ'וק, מתייחס להצהרותיו האחרונות של אביגדור ליברמן בראיון שהתפרסם באתר החדשות הרוסי newsru.co.il.

השגריר תוקף ואומר כי "אוקראינה נגררה על ידי רוסיה למלחמה עקובה מדם והאזרחים שלנו משלמים מחיר כבד מאוד מדי יום. אני בהלם מהאדישות של מר ליברמן כלפי הפשעים שחווה העם האוקראיני מידיהם של הרוסים".

לדבריו, "שבעה חודשים לאחר תחילת המלחמה, כשערים שלמות נהרסו והתגלו קברי אחים עם מאות אזרחים, לא יעלה על הדעת לעמוד מנגד ולא לגנות בחריפות את הצד התוקף".

השגריר יבגני קורניצ'וק. צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90.

לסיום אומר קורניצ'וק: "אם אתה מייצג את ישראל, מר ליברמן, כפי שהתעקשת בראיון, אז אתה צריך להבין איזו סכנה משמעותית מגיעה מרוסיה. אם אתה בעד ישראל - אתה צריך לעשות הכל כדי לעזור לשאר העולם הדמוקרטי ולעצור את הקרמלין, לפני שיהיה מאוחר מדי לכולנו".

בראיון ל-newsru נשאל ליברמן באשר לעמדה הישראלית על המלחמה המתמשכת על אדמת אוקראינה ואמר:  "אנחנו מנסים לנקוט קו מאוד מאוזן ולעשות כל מה שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו מבחינת סיוע הומניטרי. וכמובן, אנחנו מבינים שישראל היא לא מעצמה עולמית - לא ארצות הברית, לא רוסיה, לא סין. ואנחנו מנסים לפעול בהתאם. אני לא בעד רוסיה, אני לא בעד אוקראינה, אני בעד ישראל". כך ליברמן בדברים שקוממו עליו את השגריר האוקראיני בישראל.

אביגדור ליברמן שגריר אוקראינה מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד