י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
כתב אישום

שדדו נהג מונית, איימו עליו וניפצו את השמשה

שני צעירים ערבים תושבי לוד מואשמים בבית המשפט בשוד נהג מונית, לאחר שאיימו עליו באלימות וניפצו את שמשת הרכב | "אם לא תיתן את הכסף אני אשפוך אותך פה", איים אחד מהם ולקח 800 שקלים מהפדיון היומי

שדדו נהג מונית, איימו עליו וניפצו את השמשה
מונית. אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: נתי שוחט, פלאש 90

פרקליטות מחוז מרכז הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד מוחמד חסונה, בן ה-19 ואדהם אבו קשק, בן ה-19 מלוד, לאחר ששדדו נהג מונית, איימו עליו וניפצו את שמשת המונית.

מכתב האישום שהגיש עורך הדין גבי פאר, עולה כי חסונה ואבו קשק, שהיה נתון למעצר בית, החליטו בזמן בילוי בראשון לציון, לשדוד נהג מונית. לטובת ביצוע השוד, אבו קשק הצטייד בסכין, חסונה באלה נשלפת, והשניים הזמינו מונית באמצעות אפליקציה.

בהמשך כשהגיעה המונית, נכנסו למושב האחורי וסיכמו עם הנהג שיסיע אותם ללוד ומשם לתל אביב בסכום של 200 ש"ח. בשלב מסוים בנסיעה, עבר חסונה למושב הקדמי כדי להפעיל מוזיקה. כשהגיעו ללוד, אבו קשק שלף את הסכין לעבר הנהג ואיים "תן כסף אחרת יהיו בעיות" ובמקביל, פתח חסונה את האלה ואיים על הנהג "אם לא תיתן את הכסף אני אשפוך אותך פה" ולקח מהמונית כ-800 ש"ח.

לאחר כן, יצאו השניים מהמונית, אבו קשק פתח את דלת הנהג כדי לחפש עוד מזומן, בזמן שחסונה הכה עם האלה על מכסה המנוע והשמשה הקדמית עד שנופצה, תוך שהוא צועק: "תן כסף, תן כסף". בשלב זה, כשהשניים מחוץ למונית, סגר הנהג את הדלתות ונמלט מהמקום.

נהג מונית שוד אלים כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד