י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מכוון מטרה | תיעוד

השר התקבל במעוז הש״סי על ידי חבר המועצת

השר בני גנץ הגיע אמש בשעת לילה מאוחרת לישיבת 'אור החיים' בשכונת בית ישראל בירושלים, לאמירת סליחות | השר התקבל בחיבה על ידי רה"י חבר מועצת החכמים של ש"ס | בימים האחרונים מובילים המחנה הממלכתי קמפיין העוסק בסיכוייו של גנץ להביא ליציבות פוליטית כללית

השר התקבל במעוז הש״סי על ידי חבר המועצת
בני גנץ והרב אלבז צילום: יאיר לוי-בחדרי חרדים

יושב ראש ׳המחנה הממלכתי׳ השר בני גנץ התקבל הלילה בישיבת ׳אור החיים׳ בירושלים, בראשה עומד חבר מועצת חכמי התורה הרב ראובן אלבז.

גנץ השתתף באירוע הסליחות ההמוני, והצליח להפתיע את המערכת הפוליטית שחזו איך הוא מתקבל במעוז הש״סניק בלב השכונה החרדית באהדה רבה.

מדובר בביקור משמעותי כל שכן בימים קרובים לבחירות, אז כל אירוע מתפרש גם כאירוע פוליטי, בפרט כאשר השר גנץ משקיע מזמנו להגיע לאירוע שכזה, ובנוסף לראות את החיבה בה הוא מתקבל על ידי חבר מועצת חכמי התורה של ש״ס.

רק אתמול (רביעי) פרסמו ב'מחנה הממלכתי' קמפיין בחירות לפיו היחיד שיוכל להקים ממשלה ולמנוע את המשך הפלונטר הפוליטי הוא בני גנץ, שם הציגו ממשלה עם 71 מנדטים בה חברים גם הסיעות החרדיות ש״ס ויהדות התורה.

לפי החישוב של ׳המחנה הממלכתי׳, גנץ יצליח להושיב תחתיו את לפיד, מרצ, העבודה, רע״מ וכן סיעת ישראל ביתנו לצד הסיעות החרדיות יהדות התורה וש״ס, גוש שעומד על סך של 71 מנדטים, המטרה בקמפיין הוא לצמצמם את הפער מול יאיר לפיד שבינתיים מוביל את גוש השינוי.

הסקר שפרסם גנץ

בחירות לכנסת ה-25 שס בני גנץ סליחות הרב ראובן אלבז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד