כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

הפרות סדר וסחר באמצעי לחימה: 2 חשודים נעצרו

חקירה משותפת של מחוז ירושלים במשטרת ישראל ושירות הביטחון הכללי, הובילה למעצרם של שני חשודים שניסו לסחור באמצעי לחימה, כשאחד מהם היה מעורב גם בהפרות סדר אלימות. עם סיום החקירה, היום צפויים נגדם כתבי אישום.

הפרות סדר וסחר באמצעי לחימה: 2 חשודים נעצרו
אילוסטרציה צילום: אבי גדלוביץ'

במסגרת חקירה המתנהלת ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים יחד עם שירות הביטחון הכללי, נעצרו שני חשודים בגין עבירות של התפרעויות והשלכת בקבוקי תבערה שאירעו לפני מספר חודשים במ.פ שועפאט, חקירה שבגינה הוגשו בשבועות האחרונים כתבי אישום בבית המשפט כנגד מספר מעורבים.

בתאריך 17.8 נעצר אחד מהחשודים לחקירה בגין מעורבותו בהפרות סדר אלימות במ.פ שועפאט שאירעו בחודש מאי השנה, ובמהלכן הושלכו בקבוקי תבערה לעבר כוחות הביטחון שפעלו במקום. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת וחקירתו נמשכה בימ"ר ירושלים ובשב"כ.

במסגרת החקירה שהתפתחה, נעצר בתאריך 18.9 חשוד נוסף, בגין מעורבותו בעבירות של סחר באמצעי לחימה. מחקירתם, עלה כי השניים פעלו יחדיו על מנת לסחור בכלי נשק מסוגים שונים, זאת למטרת רווח כספי.

החקירה הובילה למעצרם של שני חשודים, צעירים בשנות ה-20 לחייהם תושבי מ.פ שועפאט, בחשד לעבירות ניסיון סחר באמל"ח ומעורבותו של אחד מהם בהפרות הסדר וההתפרעות האלימה שהייתה במקום.

לאחר שביססו חוקרי השב"כ וימ"ר ירושלים תשתית ראייתית כנגד השניים שנחקרו בגין עבירות של ניסיון סחר באמצעי לחימה וכנגד אחד מהחשודים גם במעורבותו בהפרות הסדר האלימות, צפוי נגדם כתב אישום שיוגש היום בבימ"ש.

 

 

מעצר מבוקשים ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד