ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
אירוע מדאיג נוסף

בחור ישיבה נשדד באיומים מחוץ לישיבה

תלמיד ישיבה בפלטבוש נשדד ביום חמישי בבוקר מחוץ לישיבתו. שלושה גברים ניגשו אל הבחור ודרשו את ארנקו ומזומן - ונמלטו, השלושה לא איימו עם כלי נשק. בלשי המשטרה עוברים על צילומי מצלמות האבטחה באזור  

בחור ישיבה נשדד באיומים מחוץ לישיבה
הבחור מספר לשוטר על השוד צילום: Yeshiva world news

תלמיד ישיבה מפלטבוש ניו יורק נשדד באיומים. התלמיד לומד בישיבת ורצקי במזרח 18 בין שדרה L לשדרה M נשדד ביום חמישי בבוקר, שלושה גברים אפרו אמריקאים ניגשו אל הבחור בסביבות השעה 9:35 בבוקר דרשו את ארנקו ומזומן ונמלטו, הם לא הראו כלי נשק, כך דווח האתר Yeshiva world news.

הבחור התקשר לארגון השומרים של פלטבוש, שהגיעו למקום תוך שניות, ויחד עם משטרת ניו יורק, ערכו חיפושים באזור אחר החשודים. לרוע המזל, שלושת החשודים נמלטו. בלשי המשטרה עוברים על צילומי מצלמות האבטחה באזור שהושגו על ידי מתנדבים מארגון השומרים של פלטבוש, בנסיון לעלות על זהות השודדים.

המקרה הנוכחי מצטרף למקרה מטריד אפילו יותר, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', גבר איים עם אקדח על קבוצת בחורי ישיבה בפלטבוש ביום שני האחרון. בסביבות השעה 21:30 צעדה קבוצת בחורים צעירים מישיבת 'תפארת ישראל' בפלטבוש כשהם עשו את דרכם לישיבה לסדר שלישי. לפתע רכב שחולף לידם עוצר, הנהג פותח את החלון מוציא אקדח ואומר להם "לכו הביתה".

הבחורים רצו לישיבה שנמצאת במרחק של גוש בניינים בלבד מהמקום, והודיעו על כך להורים שלהם ולהנהלת הישיבה. המשטרה וארגון השומרים של פלטבוש הוזעקו למקום, אך האיש לא נתפס.

פלטבוש שוד משטרת ניו יורק בחור ישיבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד