ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
"אתם חושבים שזו שכונה פה?"

כוכב הרשת הופתע לגלות את עצמו בקמפיין ואיים בתביעה

אושיית הרשת יבגני זרובינסקי הופתע לגלות ביום בהיר את תמונתו מככבת בקמפיין הבחירות של 'המחנה הממלכתי' וזעם על כך מאוד. הוא שיגר מכתב באמצעות עורך דינו ודרש להסיר מיידית את הפרסום | המפלגה הסירה מיידית והתנצלה 

כוכב הרשת הופתע לגלות את עצמו בקמפיין ואיים בתביעה
יבגני זרובינסקי צילום: מתוך פייסבוק

אושיית הרשת יבגני זרובינסקי הופתע לגלות את דמותו מככבת בקמפיין בחירות של 'המחנה הממלכתי' ומיד פנה במכתב התראה למפלגה כדי שיסירו את הפרסום לאלתר, ולא, יגיש נגדם תביעה. "המחנה הממלכתי היקרים, יש לכם 24 שעות למחוק את שמי ותמונתי מפרסומי הקמפיין שלכם או שתשלמו מיליון שקל. אתם חושבים שזו שכונה פה?", כתב יבגני בפייסבוק.

במכתב ששיגר באמצעות עורך דינו לירום סנדה, דרש ‏להפסיק לאלתר את השימוש המפר בתמונתו בקמפיין, להפסיק לאלתר את השימוש בשמו ו/או בדמותו בקמפיין הפרסום.

למחוק כל אזכור ו/או רמיזה של זרובינסקי בכל סרטון ו/או קמפיין ו/או פוסט ו/או כתבה = בכל ‏אתר של מפלגתכם לרבות במדיות ו/או ברשתות חברתיות.

הפרסום המדובר.

‏לפרסם התנצלות בתקשורת והבהרה לפיה יבגני זרובינסקי לא נתן הסמכתו, מכל מין וסוג שהוא, לעשות שימוש בתמונתו ו/או בשמו ו/או בדמותו - לטובת מפלגתכם.

להסיר את התמונה ולהפסיק מיידית את הפרסומים המפרים בכל אמצעי שהוא.

עוד נדרש 'המחנה הממלכתי' ‏לשפות את זרובינסקי בסך של 1,000,000 ש"ח בגין פגיעה בזכות היוצרים.

עורך הדין מציין כי יותר לציין, כי באם לא יתקבל כל מענה כנדרש בסעיף 13 לעיל, תוך 24 שעות מעת קבלת המכתב, הרי ‏שמרשנו יראה עצמו חופשי לפעול ללא כל התראה מוקדמת להוצאת צו מניעה ותביעה כספית בגין ‏ההפרות שהתבצעו על ידכם כפי שגולל בהרחבה לעיל.

‏האיום עבד והפרסום הוסר כעבור זמן ובדף הפייסבוק של 'מפלגת כחול לבן' פורסמה התנצלות: "במסגרת הפרסומים שפורסמו מטעמינו התפרסם סרטון בו נעשה שימוש בדמותם של מר סמיון גרפמן ומר יבגני זרובינסקי. ברצוננו להבהיר כי השניים לא נתנו הסכמתם לשימוש בדמותם לצורכי הסרטון ואנו מצרים על השימוש שנעשה".

סמיון גרפמן הגיב להתנצלות וכתב: "תתביישו לכם".

יבגני זַרוּבּינסקי, הוא אושיית רשת, סאטיריקן, שדרן רדיו, פרסומאי ועיתונאי ישראלי, אהוב מאוד על כל המגזרים והעדות בהיותו בעל חוש הומור חד ומושחז וכל ציוץ או פוסט שלו משעשע ומשמח את לב הקורא.

יבגני זרובינסקי קמפיין בחירות מכתב איום מפלגת כחול לבן המחנה הממלכתי בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד