י"ד אייר התשפ"ד
22.05.2024
הורחקו ל-10 שנים

משרד ההגירה האוקראיני גירש שני ישראלים מגבולות אוקראינה

שני ישראלים גורשו מאוקראינה: שוטרי אכיפת החוק במחוז צ'ארקסי גילו שלשני צעירים אין אישור להישאר באוקראינה משנת 2021, אך הם התעלמו מאיסור זה | משרד ההגירה האוקראיני "כעת נאסר על הזרים הללו להיכנס לשטחה של אוקראינה במשך עשר שנים"

משרד ההגירה האוקראיני גירש שני ישראלים מגבולות אוקראינה
הגירוש מאוקראינה צילום: משרד ההגירה האוקראיני

שני אזרחי ישראל גורשו בסוף השבוע מאוקראינה לאחר שלא הייתה להם "עילה חוקית" להישאר בשטח אוקראינה. "לאחר בירור כל הנסיבות, גורשו שני הצעירים בהתאם לנוהל הקבוע בחוק. כעת נאסר עליהם להיכנס לאוקראינה עד 2034", כך דווח משרד ההגירה האוקראיני.

על פי משרד ההגירה, "מפרי חוק ההגירה התגלו ב-16 בספטמבר באומן. במהלך בדיקה יסודית של מסמכים של שני הזרים בני 17, גילו שוטרי אכיפת החוק שלצעירים אין אישור להישאר באוקראינה משנת 2021, אך הם התעלמו מאיסור זה. שניהם אזרחי ישראל".

עוד נמסר, כי "הליך הגירוש מאוקראינה בוצע על ידי עובדי המנהלת הראשית של המשטרה הלאומית באזור מחוז צ'ארקסי יחד עם שירות הביטחון של אוקראינה בסיוע שירות ההגירה הממלכתי. כעת נאסר על הזרים הללו להיכנס לשטחה של אוקראינה במשך עשר שנים".

שלומי אלישע סמנכ"ל ארגון הצלה אוקראינה בפניה לקהל הרחב שיגיע לאומן. "אנו קוראים לציבור ששוהה בימים אלו בחודש הרחמים והסליחות להישמע לחוקי המדינה והוראות הרשויות של המדינה, אוקראינה נמצאת במלחמה על עצמאותה ואסור להקל ראש במצב בזמן שכל המדינה תחת עוצר, וכמובן להמשיך בתפילה למען שלומה של מלכות שתנצח במהרה את הרוסים".

עוד אומר אלישע: "ככל שהציבור יקשיב להוראות השלטונות, כך הוא יגן על עצמו יותר טוב, ככל שקשובים להנחיות הנסיעה תהיה בטוחה יותר, והציבור מתבקש לא להתחכך עם השוטרים, הם מאד מתוחים, ולכן לא בטוח שהם יהיו נחמדים, אבל זה בגלל הלחץ הגדול בו הם נמצאים, חשוב לזכור שהשוטרים וכוחות הביטחון מטרתם לשמור על הבאים שיוכלו לחזור בשלום".

מלחמת אוקראינה רוסיה אומן ברסלב גירוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד