י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
51 בנות ו-49 בנים

מאה תינוקות נולדו בבית החולים במהלך ראש השנה

התינוק הראשון לשנת תשפ"ג במרכז הרפואי שערי צדק נולד במשקל 3.800, לבני זוג משכונת קריית יובל בירושלים. בני הזוג עלו ארצה לפני 7 שנים מצרפת

מאה תינוקות נולדו בבית החולים במהלך ראש השנה
בית החולים שערי צדק צילום: Yonatan Sindel/Flash90

במהלך ראש השנה נולדו במרכז הרפואי שערי צדק ובקמפוס ביקור חולים 100 תינוקות, מתוכם 51 בנות ו-49 בנים. התינוק הראשון לשנת תשפ״ג במרכז הרפואי שערי צדק נולד במשקל 3.800 לאחר כניסת החג, לבני הזוג, הודיה ואשר קליין משכונת קריית יובל בירושלים, בני הזוג קליין עלו ארצה לפני 7 שנים מצרפת, זו לידת בנם השני אותו בחרו ללדת בפעם השניה בשערי צדק.

"בתחילה לא רציתי לפספס את החג, אבל אמי שהגיעה במיוחד לחג מצרפת הייתה איתי בחדר לידה עם כניסת החג הצוות המקסים דאג שנערוך את סדר ראש השנה בחדר הלידה. זו הייתה חוויה מיוחדת ומרוממת, גם עבור אמי שלא זכתה להיות בלידה הראשונה. הצוות בחדר הלידה היה מקסים וקשוב ובתוך שעה מסיום הסדר נולד בני השני, מתנה לראש השנה".

"שנה חדשה היא התחלה חדשה ואין אושר גדול יותר מלהתחיל שנה חדשה עם תינוק חדש במשפחה. אנו שמחים בשמחת המשפחות וגאים בצוותים המסורים שלנו שבכל שעה ובכל חג נכונים להעניק את הטיפול הרפואי הטוב ביותר. שנה טובה לכל המשפחות" מציינת פרופ' סורינה גריסרו, מנהלת אגף אם וילוד.

"זהו אושר גדול לפתוח את השנה החדשה עם חיים חדשים ואושר למשפחות הרבות. אנו עושים בכל השנה את מרב המאמצים להעניק לכל יולדת את ההתייחסות המיוחדת לה היא זקוקה. אנו שמחים לקחת חלק במעמד מרגש זה כל השנה ומאחלים לכל המשפחות בריאות ונחת". מספרות רינה דביר ואפרת הרלינג, מיילדות ראשיות בחדר הלידה בשערי צדק.

בית חולים שערי צדק תינוק ראש השנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד