ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
כדי להרגיע את עצביו

שוטר הורשה להחזיק חילזון כ'חיית מחמד' בתחנת המשטרה

שוטר בריטי הורשה להחזיק חילזון כ'חיית מחמד' בתחנת המשטרה כדי להרגיע את עצביו. חיית המחמד שכונתה 'סיד' על ידי שוטרים, נשמרה בקופסת קרטון עם חורים כדי לאפשר כניסת אוויר. חלק מהשוטרים בתחנה התנגדו לכך, עד שהשוטר לבסוף פרש מהמשטרה

   שוטר הורשה להחזיק חילזון כ'חיית מחמד' בתחנת המשטרה
חילזון צילום: Pixabay

שוטר צעיר הורשה להביא חילזון ענק לעבודה "כדי להרגיע את עצביו".

'חיית המחמד' שכונתה סיד על ידי שוטרים, נשמרה בקופסת קרטון עם חורים כדי לאפשר כניסת אוויר. מקורות במשטרה אמרו שחלק מהשוטרים בתחנה התנגדו לכך. המשטרה פרסמה כי השוטרים עודכנו על "מדיניות לא רשמית" שנועדה לסייע למתגייסים חדשים לעבור הכשרה. ה'דיילי מירור' דיווח כי השוטר עזב את התחנה, וסיד החיזלון מת.

מקור משטרתי אמר כי "שוטרים רבים מזועזעים ממה שהפך למקובל". חוקר משטרת המטרופולין של לונדון לשעבר, פיטר קירקהאם, בן 61, נותר 'מזועזע' מדיווחים על החילזון בתחנת המשטרה בבורנוויל בברמינגהם. לדבריו, "אין מקום לחלזונות מחמד בתחנות משטרה, אלא אם כן החיזלון מיועד לאסיר בתא". עוד אמר. "השורה התחתונה היא, שיטור לא מתאים לכולם - וצריך להכיר בכך, אנחנו לא רוצים לחזור לתקופות האפלות, אבל אנחנו צריכים לאזן נכון בין טיפול בשוטרים לבין גיוס שוטרים המסוגלים לעשות את העבודה, נראה שזה לא המקרה כאן".

הוא הוסיף: "המתגייסים מגיעים מכל תחומי החיים והמציאות של שיטור יכולה להיות מרתיעה עבור חלקם, לכן תוכנית ההכשרה שלנו היא קפדנית ויסודית כדי להבטיח שהשוטרים מצוידים להתמודד עם כל אתגר חדש, עבור מספר קטן, התפקיד אולי לא מה שהם דמיינו, חלקם יתפטרו לפני סיום ההכשרה או שנסכים שאולי זה לא התפקיד המתאים עבורם".

בריטניה משטרת בריטניה תחנת משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד