ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
המותג לובש חג

דוגמה פורצת דרך בענף ה'בעקיטשעס'

GB חושף את דוגמאות פורצות הדרך של הבעקיטשעס הפרחוניות שבולטות ומורגשות במישוש היד

דוגמה פורצת דרך בענף ה'בעקיטשעס'
מותג GB צילום: יח"צ

GB – מותג פורץ הדרך המוביל את החדשנות של ההלבשה החסידית האותנטית, מביא לקראת ראש השנה מארה"ב בשורה חדשה לעולם החסידי בארץ: מגוון בעקיטשעס פרחוניים בדוגמאות ייחודיות וחדשניות בעלות גזרה ייחודית, כאשר גולת הכותרת היא דוגמאות פרחוניות תלת ממדיות שבולטות וניכרות גם במישוש הידיים על הבדים.

הדוגמאות הראשונות של הבעקיטשעס מהדגמים החדשים שהגיעו במשלוח מצומצם מארה"ב ל-GB ישראל בשבועות האחרונים, הביאו לגל של תגובות נלהבות למעלה מהמצופה מצד קהל לקוחות נבחר שנחשף אליהם. בימים האחרונים הגיע משלוח נוסף של אלפי פריטים במגוון מידות רחב של בעקיטשעס מהדוגמאות החדישות, כאשר ציבור הלקוחות שנפגש איתם "חוטף" אותם הישר מהקולבים.

לדוגמאות החדישות מתלווה חידוש נוסף: לבעקיטשעס נצמדת חגורה (– גארטל) במידה מעט רחבה יותר מהסטנדרט. האלמנטים החדישים הזעירים בבעקיטשעס תורמים ללובשים אותם עדינות ואצילות מלכותית, ומוסיפים להם יוקרה וסמכותיות.

לא לחינם הפך מותג GB במרוצת השנים להיות המבוקש ביותר בקרב הקהילות החסידיות בארה"ב, באירופה ובישראל, כאשר הוא עומד בראש המובילים את הסטייל החסידי של הבעקיטשעס והחליפות ברחבי העולם, בטאצ' הייחודי שלו ובטעם אנין ומלכותי המכבד ומפאר את הלובשים והמתהדרים בהם.

בתוך כך נודע כי חרף הקושי הקיים בשינוע בין-יבשתי של סחורות בנמלי העולם, השקיעה הנהלת GB מאמץ ניכר לספק מלאי עצום של אלפי פריטי הלבשה לקראת החגים, דבר שעלה למרות הכל בהצלחה מרובה בס"ד ועל כך יעידו אלפי הפריטים שממתינים לציבור הלקוחות בטרקלינים בירושלים ובבני ברק.

בסניפי המותג GB בישראל נערכים לעומסים הצפויים במהלך חודש אלול לקראת החגים הממשמשים ובאים, כאשר צוות השירות בסניפים לצד עובדי המתפרות שנותנים שירות תיקונים, תוגברו באופן משמעותי על מנת לעמוד בסטנדרט שירות גבוה ובלוחות הזמנים הקפדניים שהציבה לעצמה הנהלת הרשת.

טרקליני GB ישראל יהיו פתוחים עד החגים בימים א'-ה' בין השעות: 13:00 – 21:00 רצוף ובימי ו' בין השעות: 10:00 – 12:30. בירושלים, שדרת ההלבשה החסידית 'חסידים סנטר', רח' יחזקאל 42 ובבני ברק, רח' כהנמן 70. אנשי השירות מחכים לכם עם סרטי המדידה. בואו בהמוניכם!

בעקיטשע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד