י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בתום חקירה סמויה

תלו את הקורבן על עץ ביער: עצורים בחשד לסחיטה באלימות

שני חשודים תושבי מעלה עירון ומועצת בסמ"ה נעצרו בחשד לעבירות של סחיטה באלימות קשה נגד הקורבן, על רקע החזרת הלוואה שתפחה מ-80 אלף שקלים ל-400 אלף

תלו את הקורבן על עץ ביער: עצורים בחשד לסחיטה באלימות
מעצר. אילוסטרציה צילום: הדס פרוש, פלאש 90

הוגשה הצהרת תובע נגד שני חשודים שנעצרו בגין סחיטה באיומים, חטיפה, קשירת קשר לביצוע פשע ותקיפת סתם. החשד נגד השניים הוא כי הפעילו אלימות ואיומים קשים נגד קורבן, בעל עסק שלווה מהם סכום כסף, חוב שצבר ריבית גבוהה.

במהלך החודשים האחרונים נוהלה חקירה סמויה של היחידה הארצית לפשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל) בלהב 433 נגד מספר חשודים אשר פעלו בצוותא כלפי קורבן ובני משפחתו, תוך איומים מילוליים והפעלת אלימות פיסית כלפי הקורבן.

עפ"י החשד, הקורבן לווה מהחשודים סכום של 80 אלף ש"ח ואלה ביקשו לגבות סכום של 400 אלף ש"ח. הקורבן, שלא הצליח לעמוד בדרישות החשודים, החל להיסחט על ידם באלימות ובאיומים כלפיו וכלפי בני משפחתו.

בנוסף, עולה חשד כי שני החשודים תושבי מעלה עירון, וישוב בסמ"ה חטפו את הקורבן תושב באקה אל גרביה ותלו אותו על עץ, תוך פציעתו קלות, ביער הממוקם באזור הצפון. באירועים נוספים עלה כי בית עסק של משפחת הקורבן הוצת ואף בוצע ירי וזריקת רימון לעבר ביתו של הקורבן.

עם הצטברות חומרי החקירה נעצרו שני החשודים בתאריך 11.9.22 ומעצרם הוארך מעת לעת בחשד לאירוע החטיפה לכאורה והסחיטה באיומים. כאמור, ביום ראשון האחרון הוגשה נגדם הצהרת תובע ובכוונת פרקליטות מחוז חיפה להגיש נגדם מחר כתב אישום בגין החשדות המיוחסים להם.

סחיטה באיומים הצתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד