י"ח אייר התשפ"ד
26.05.2024
שוב מוות מסתורי

בכיר רוסי נמצא מת במרפסת ביתו במוסקבה

פאבל פצ'לניקוב, בן 52, נמצא מת בביתו במוסקבה ביום רביעי בבוקר. פצ'לניקוב, בכיר בהנהלת הרכבת בעיר, נמצא עם פצעי ירי במרפסת שלו. החוקרים לא חשפו פרטים. הוא הבכיר הרוסי העשירי שמת בנסיבות חשודות מאז פלש פוטין לאוקראינה בסוף פברואר

בכיר רוסי נמצא מת במרפסת ביתו במוסקבה
פאבל פצ'לניקוב צילום: באדיבות המצלם

האם מישהו מחסל את בכירי משטר פוטין? בכיר רוסי נמצא מת במרפסת ביתו במוסקבה, האחרון בסדרת 'התאבדויות' שנראות חשודות.

פאבל פצ'לניקוב בן 52, היה מנהל בכיר בחברת הרכבות הרוסית במוסקבה ונמצא מת בביתו ביום רביעי בבוקר. הוא הבכיר העשירי ברוסיה שמצא את מותו בנסיבות מסתוריות מאז פלש פוטין לאוקראינה בפברואר האחרון.

פצ'לניקוב התגאה בכך שהוא "מנהל יחסי הציבור המנוסה ביותר בחברת הרכבות הרוסית". הוא נסע לחופשה עם משפחתו רק לפני חודש והעלה תמונות מחייכות שלו בזמן החופשה לרשתות החברתיות בשבועות שלפני מותו.

חקירה ראשונית הגיעה למסקנה שפצ'לניקוב התאבד, אך לא נמסרו פרטים ולא המניע שלו. ברוסיה דווח כי "חקירה מלאה מתנהלת".

אך כלי תקשורת אנטי פוטין מדווחים כי מקרי המוות האחרונים שהרוסים טוענים שזה התאבדות, הם למעשה חיסולים פנימיים, אך לא ברור מאיזה צד, האם מישהו מחסל את חבריו של פוטין, או שפוטין עצמו מחסל אנשים שנחשבים בעייתיים.

האתר Top Cargo 200 שעוקב ומפרסם את מותם של קצינים רוסים בכירים במלחמה באוקראינה, אמר שפצ'לניקוב נהרג מירי אקדח. על פי הדיווח, גורמים ברוסיה האשימו אותו בכך שלא הצליח להגן על התשתית של רשת הרכבות הרוסית מפני האקרים שבסיסם באוקראינה, מה שהוביל לעיכובים באספקה ​​קריטית להגיע לכוחות הרוסים.

האתר הרוסי Starhit.ru דיווח כיצד בחודש שעבר פצ'לניקוב היה בחופשה ושיתף תמונות משם, ותהה "מה הניע את האיש לעשות צעד נואש נותר בגדר תעלומה".

מלחמת אוקראינה רוסיה מוסקבה רכבת ולדימיר פוטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד