י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
סערה בגרמניה

מקומם: רוצח הישראלים קיבל 2,000 דולר עבור סרט תיעודי

מחבל פלסטיני מאולימפיאדת מינכן 1972 קיבל 2000 דולר על הצהרותיו בסרט התיעודי של ARD "מוות ומשחקים" על הטבח במינכן. קרובי משפחתם של הספורטאים הנרצחים המומים ומדברים על "שערורייה תקשורתית"

מקומם: רוצח הישראלים קיבל 2,000 דולר עבור סרט תיעודי
אחד המחבלים במינכן צילום: ארכיון

מחבל פלסטיני נמלט שהיה מעורב ברצח אחד עשר ספורטאים מהנבחרת האולימפית של ישראל במינכן ב-1972 קיבל שכר טרחה בלעדי של 2,000 דולר אמריקאי על תיאור הטבח ברשת ARD. דוברת ARD אישרה זאת למגזין החדשות FOCUS.

מוחמד ספאדי (69) התגאה בסרט התיעודי של ARD בן ארבעת החלקים "מוות ומשחקים" ששודר בספטמבר בהתקפה על נבחרת ישראל והריגת אחד עשר ספורטאים ושוטר בווארי. "המעשה היה הרואי ולראשונה הפנה את תשומת הלב של העולם לגורל העם הפלסטיני", אמר ספאדי בסרט התיעודי. אין לו חרטות. בכל עת, לטענת החבר לשעבר בארגון הטרור פתח, הוא היה מקבל על עצמו פקודה חדשה לרצוח יהודים.

סוכם מראש עם גופי השידור SWR, rbb ו-BR המעורבים בתיעוד כי לא ישולמו עמלות לחוטפים פלסטינים שעדיין בחיים, אמרה דוברת רשת השידור ברלין-ברנדנבורג (rbb), סטפני טנרט, למגזין 'פוקוס'. עם זאת, מאוחר יותר התברר כי המפיק האחראי על הסרט התיעודי שילם 2,000 דולר למחבל.

קרובי משפחתם של הספורטאים הישראלים שנרצחו נחרדו מהידיעה על כך הדוברת של משפחות הקורבנות, אנקי שפיצר, שבעלה אנדרי היה קשור במסוק ונורה לכאורה על ידי מוחמד ספאדי, אמרה ל-FOCUS: "מבחינתי זו שערורייה תקשורתית מ-ARD שלרוצחים משלמים כסף על הבלתי אנושיים שלהם. הצהרות".

גרמניה משטרת גרמניה פלסטינים מינכן אולימפיאדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד