ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
"לא חייב לכם דין וחשבון"

העיתונאי הודיע על עזיבת הערוץ ונכנס לסיוט

העיתונאי אברהם בלוך, ששימש בשנים האחרונות ככתב ערוץ 14 לענייני משפט הודיע ביום שישי כי בסוף החודש יסיים את תפקידו. מאז מסתבר הוא ורעייתו מותקפים קשות ומופעל עליהם לחץ שהוא לא יעבור "חלילה" לעבוד בערוצים אחרים | בלוך הגיב בצורה נחרצת

העיתונאי הודיע על עזיבת הערוץ ונכנס לסיוט
אברהם בלוך צילום: מתוך שידורי ערוץ 14

ביום שישי הודיע כתב המשפט של ערוץ 14, אברהם בלוך על עזיבת תפקידו. "הודעתי מוקדם יותר החודש לערוץ 14 כי החלטתי לסיים את תפקידי ככתב המשפט של הערוץ. בהתאם לכך, אסיים את תפקידי מיד לאחר חג שמחת תורה", כתב בלוך והוסיף, "אני מבקש להודות להנהלת ערוץ 14, חברי הכתבים, צוותי התוכן והצוותים הטכניים. אעדכן לגבי המשך דרכי".

אמש מוצאי שבת דיווח העיתונאי לעוקביו בטוויטר כי מאז הודיע על עזיבת הערוץ הימני באופן מובהק, הוא ורעייתו מותקפים מילולית באופן קשה, כולל אנשים שהגיעו עד לביתו כדי לשכנעו שלא ללכת לערוצים המתחרים שלדעתם לא משרתים את האג'נדה הימנית.

אברהם בלוך. (מתוך פייסבוק)

"אתם יכולים להשתלח בתגובות, לשלוח לי הודעות נאצה בפרטי ובווטאפ ואפילו להתנהג בצורה הזוועתית הזאת לאשתי", כתב בלוך והוסיף, "אבל(!) שיהיה ברור: האדם הבא שיתקרב לבית שלי ועוד יאיים שלא אעז ללכת ל"ערוצי התעמולה", יקבל תלונה במשטרה".

"מותר לי לעבוד או לא לעבוד איפה שבא לי ואני לא חייב לכם דין וחשבון", כך בלוך.

כתבת הערוץ לשעבר אפרת פינקל שכיום מסקרת את הצפון עבור 'חדשות 13' הגיבה וכתבה: "לא ייאמן איך הרעל שוטף הכל. מכירה את החוויה מקרוב וכל כך מצרה על מה שאתם עוברים".

עיתונאי ערוץ 14 התפטרות אברהם בלוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד