ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
בת 8 ישבה מאחור

החיסול בלב השכונה החרדית: זה הנרצח ועברו

חיסול עבריין ממשפחת פשע ערבית אתמול בשכונה החרדית אחיסמך בלוד הדהים והפחיד רבים. אחרי שעות נודע כי המחוסל הוא סברי מוסארתי שהוא ומשפחתו מוכרים היטב למשטרה. עוד נודע כי במושב האחורי ישבה אחייניתו בת ה-8 

החיסול בלב השכונה החרדית: זה הנרצח ועברו
צוותי מד"א צילום: דוברות מד"א

סברי מוסראתי, תושב לוד בן 31, נורה למוות לאור יום אתמול (שלישי) ברחוב שבט יהודה בשכונת גני איילון - אחיסמך בלוד שבה מתגוררת אוכלוסיה חרדית צעירה. הנרצח משתייך למשפחת מוסראתי המוכרת למשטרה וכי הירי בוצע כשאחייניתו בת ה-8 של מוסראתי שהתה במושב האחורי. כך דווח ב'כאן 11'.

לפי הערכה, הרצח התבצע כנקמה על רצח מרוואן וואחוואח בן ה-50 מלוד בסוף אוגוסט. החשודים ברצח הם אחיו של הנרצח, בני משפחת מוסראתי, ששלושה מהם עדיין במעצר. הסכסוך בין המשפחות כבר גבה קורבנות רבים בשנתיים האחרונות.

הקרבן סברי מוסראתי.

מעיריית לוד נמסר: "עד תום החגים, כוחות ביטחון יתגברו את השכונה והעיר בכל שעות היממה. ראש העיר לוד, עו"ד יאיר רביבו, פנה לראש הממשלה בדרישה להורות על גיוס מילואים והורדת חטיבה לעיר, בטענה כי למשטרה אין את הכלים להתמודד עם גל הטרור הפלילי, לצד הטרור הלאומני ביו"ש". המשטרה הודיעה כי תתגבר את האכיפה בעיר ותתמקד במשפחות הפשע המתגוררות בה.

בתוך כך, שני אירועי ירי נוספים התרחשו באזור אתמול: בן 18 נורה במכולת בעיר לוד, נפצע בגפיו ופונה לבית החולים במצב קל-בינוני. משטרת ישראל הגיעה לזירה ועדיין מבצעת סריקות. מוקדם יותר, נפצע מירי תושב חורה, בן 35, בעיר רמלה. הוא פונה לבית החולים במצב קשה.

אחיסמך העיר לוד חיסול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד