ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
יעלה בסקרים?

שליפת הנשק: מתקפה פוליטית נגד בן גביר - "מחבל בחליפה"

"עברין, גזען, פירומן, פוליטיקאי מסוכן" וזו לא התגובה הכי חריפה שפורסמה מצד פוליטיקאים משמאל נגד איש הימין ח"כ בן גביר ששלף אמש את נשקו האישי לעבר פורעים ערבים שהמטירו עליו אבנים | ח"כ עופר כסיף: "מיליציות בהובלת המחבל בחליפה וחמוש באקדח. מקומו בכלא"

שליפת הנשק: מתקפה פוליטית נגד בן גביר - "מחבל בחליפה"
בן גביר שלף אקדח צילום: זושא לוסטיג, חדשות כל העולם

התיעוד הדרמטי שבו נראה חבר הכנסת איתמר בן גביר מותקף באבנים בשכונת שמעון הצדיק ובתגובה שולף את נשקו האישי מקומם לא מעט חברי כנסת בשמאל ובמפלגות הערביות שמגיבים ותוקפים אותו על מעשהו החריג.

יו"ר 'מרצ' זהבה גלאון הגיבה וכתבה: "האקדח שמונח ביד של כהניסט במערכה הראשונה, יפתח ב'מלחמת שלום נתניהו' בשלישית".

השר לשיתוף פעולה אזורי, עיסאווי פריג' מ'מרצ' הגיב: "בן גביר שולף את האקדח ומסמן לתומכיו את הדרך, מותר לשלוף, מותר להרוג. בן גביר ניזון מליבוי האלימות וההרג ותוצאות ההסתה שלו עלולות להיות טרגיות לכולנו".

סגן שרת הכלכלה יאיר גולן גם הוא מ'מרצ' תקף ואמר: "עבודה יפה של בן גביר ותומכיו. תרומה משמעותית להבערת השטח. זו הגישה - מלחמת גוג ומגוג על הגב של הילדים שלנו. טירוף מוחלט!".

גם הרבאיי הרפורמי ח"כ גלעד קריב ממפלגת 'העבודה' לא פספס את ההזדמנות להלום בבן גביר ותקף: "עברין, גזען, פירומן, פוליטיקאי מסוכן. השותף האסטרטגי של יו"ר האופוזיציה".

חה"כ מוסי רז מ'מרצ' הגיב ואמר: "המשטרה לא אמורה לרסן חבר כנסת ששולף אקדח על תושבים. אפנה לקצין הכנסת בדרישה שישלול מיידית את רשיון הנשק של בן גביר".

ח"כ עאידה תומא-סלימאן ממפלגת חד"ש-תע"ל תקפה וקבעה כי מקומו של הח"כ בכלא: "בן גביר אמר בבוקר בווינט שצריך לירות ירי חי, והערב הוא שולף אקדח בשייח ג'ראח. מקומו בכלא לא בכנסת".

ח"כ ולדימיר בליאק מ'יש עתיד' הגיב גם הוא לתקרית החריגה וכתב: "בן גביר הפירומן הגיע הערב למקום שאין לו מה לעשות בו. הוא לא תורם דבר, רק מפריע לכוחות הביטחון להשליט סדר. אין לו גם שום סיבה לשלוף אקדח כי היא מאובטח היטב על חשבונכם, בעלות שמגיעה למאות אלפי ש"ח בשנה. בעצם יש לו סיבה לשלוף אקדח - "צלם, צלם" צועק מישהו בסרטון. אז יש צילום. ליצנים".

מפלגת חד"ש-תע"ל של איימן עודה ואחמד טיבי מסרה בתגובה למעשהו של בן גביר: "מקומו של חלאה שמאיים על אזרחים באקדח שלוף בכלא, לא בכנסת. רק שמאל ערבי-יהודי חזק וגדול יחסום את בן גביר ושותפיו הכהניסטים."

ח"כ עופר כסיף ממפלגת חד"ש השתלח כהרגלו בשפה הבוטה ביותר ואמר: "מיליציות בהובלת המחבל בחליפה וחמוש באקדח, משתוללות ללא הגבלה בשכונות וביישובים פלסטינים. והצבא? והמשטרה? מתעלמים ואף מגבים. מקומו בכלא ולא בכנסת - אפנה בדחיפות ליועמ"ש, ואם תתעלם אגיע עד להאג, את הטרור של המתנחלים חייבים לעצור".

בן גביר הגיב לכסיף וכתב: "כסיף, רואים שאתה מבסוט שזורקים אבנים על יהודים, עוד שבועיים תהיה מבסוט פחות".

איתמר בן גביר איום בנשק שייח ג'ראח שמעון הצדיק בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד