כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024
חיזוק באמונה וקבלת עול מלכות שמים

בקאליב חגגו: שמחת בית השואבה בירושלים ובשומרון

האדמו"ר מקאליב בדבריו בשמחת בית השואבה: "שמחת החג האמתית היא בשמחת התורה והאמונה וקבלת עול מלכות שמים". צפו בתיעוד מירושלים ורבבה

בקאליב חגגו: שמחת בית השואבה בירושלים ובשומרון
שמחת בית השואבה בקאליב צילום: באדיבות המצלם

בחסידות קאליב חגגו השנה את שמחת בית השואבה במרכז החסידות בירושלים וביישוב רבבה בשומרון.

שמחת בית השואבה בשומרון, התקיימה שמחת בית השואבה בביתו של הר"ר אסף קליין ממקורביו של האדמו"ר מקאליב, המתגורר ביישוב רבבה, בהשתתפות אוהדי בית קאליב רבני היישוב וראש מועצת שומרון יוסי דגן.

ראש המועצה יוסי דגן בירך את האדמו"ר מקאליב הממשיך במסורת זקנו בביקורו חיזוק ביישובים רבים בשומרון  בכל התקופות בשנה ובפרט בתקופה הנוכחית של המתיחות הביטחונית ביהודה ושומרון.

שמחת בית השואבה בקאליב

האדמו"ר מקאליב נשא דברי חיזוק על חובתו של יהודי לשמוח ולהודות בכל מצב וכך משפיע לעצמו שמחה ושפע לכל השנה ובגודל מצוות הסוכה ששוהים אנו בצל האמונה בבורא עולם בכל מצב. האדמו"ר הוסיף ששמחת החג האמתית היא בהתחזקות בתורה ובאמונה. לאחר סיום הדברים הנרגשים התקיים במקום מעמד מרגש של קבלת עול מלכות שמים. עם סיום דברי התורה והחיזוק, הקהל הגדול נאסף לריקודים של מצווה בהתעלות עצומה של זקנים עם נערים עד לשעות המאוחרות של הלילה.

בד בבד עם שמחת בית השואבה שהתקיימה בשומרון, קיימו בחסידות קאליב את המעמד הגדול של שמחת בית השואבה, שהתקיים באושפיזין של יעקב במרכז קאליב בירושלים. לפני תחילת השמחה, התקיים מעמד מיוחד של חלוקת תעודות הוקרה ומלגות לבחורי החסידות שלמדו ביגיעה רבה מסכת שלמה, בנוסף למסכת הנלמדת בסדרי הישיבה. הבחורים המצטיינים קיבלו את התעודה מידיו של האדמו"ר מקאליב שבירך אותם על התחזקותם בתורה.

סדר הלימוד מתקיים מטעם ארגון 'קניין תורה'. מעמדי הסיום וחלוקת התעודות מתקיימות בחול המועד פסח ובחול המועד סוכות, כאשר בכל מועד הבחורים מסיימים מסכת נוספת. לאחר המעמד המיוחד, התקיימה שמחת בית השואבה ברוב עם במרכז חסידות קאליב.

הרבי מקאליב שמחת בית השואבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד