ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
"תגובה שגויה ומטעה"

איפה הכסף? קרב בין משרדי הממשלה על חשבוננו

עתירה הוגשה לבג"צ על ידי ארגון 'מרשם' שמייצג את המתמחים בבתי החולים נגד משרד האוצר שלטענתו לא מעביר את התקציב הייעודי שהבטיח לטובת יישום קיצור התורנויות | העתירה פתחה קרב בין המשרדים והשאלה היא איפה הכסף שהובטח?

איפה הכסף? קרב בין משרדי הממשלה על חשבוננו
שטרות. אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

מאבק קיצור תורנויות המתמחים חוזר? ארגון 'מרשם' שמייצג את המתמחים ונאבק למען תנאי עבודה נאותים עבורם הגיש עתירה לבג"צ נגד משרד האוצר בטענה כי "חרף התחייבויותיו הוא אינו מעביר למשרד הבריאות את התקציב הייעודי אשר תוקצב ואושר לטובת יישום הקיצור".

משרד האוצר מסר בתגובה: "תומכים בקיצור התורנויות. בניגוד לטענות, הכסף איננו החסם להחלת המתווה, אלא עובדת היותו הרסני לפריפריה ולא מוסכם על מנהלי בתיה"ח ועל בכירי מערכת הבריאות", ומוסיפים: "למעלה ממחצית הכסף שהוקצה נמצא בתקציב משרד הבריאות כבר למעלה מ-10 חודשים, ולא נעשה עמו דבר".

במשרד הבריאות תקפו בתגובה את האוצר ואמרו: "תגובת האוצר שגויה ומטעה. מנכ"ל משרד האוצר שב והתחייב לפני כחודש כי הסכום עליו סוכם בסך 66 מיליוני שקלים יועבר במלואו 'בימים הקרובים'" ומחלקים הוראות - "על אגף התקציבים באוצר להעביר באופן מיידי את התקציב המלא והתקנים שסוכמו כבר לפני שנה לטובת יישום הקיצור".

משרד האוצר משרד הבריאות מרשם מתמחים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד