ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
הובהל לחדר ניתוח

ביה"ח מעדכן: מצבו של הצעיר החרדי שנפצע בפיגוע

ד״ר אלון שורץ, מנהל יחידת הטראומה במרכז הרפואי שערי צדק עדכן על מצב הפצוע החרדי מפיגוע הדקירה בגבעה הצרפתית היום. "הוא הגיע בהכרה מלאה עם פציעות בפלג גופו העליון, מצבו של הצעיר קשה אך יציב"

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: unsplash

מבית החולים שערי צדק התקבל עדכון על מצב הפצוע החרדי מפיגוע הדקירה היום בגבעה הצרפתית מפי דר' אלון שורץ, מנהל יחידת הטראומה במרכז הרפואי שערי צדק. "הוא הגיע בהכרה מלאה עם פציעות בפלג גופו העליון, מצבו של הצעיר קשה אך יציב, זה דרש התערבות ניתוחית, הוא עבר לחדר ניתוח במיידית".

חובש רפואת חירום במד"א יונתן שור סיפר: "הפצוע שכב על שביל כשהוא בהכרה וסובל מפציעה חודרת ומדממת בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וחבישה ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה ויציב".

תחקיר ראשוני של המשטרה קובע כי היום בסמוך לשעה 16:15, הגיע המחבל, תושב ענאתא החדשה, לשטח ציבורי בין רחוב בר-לב לששת הימים, ודקר עובר אורח חרדי בגבו באמצעות סכין. מיד לאחר פיגוע הדקירה, הוא נמלט מהמקום. הצעיר שנדקר, תושב בני ברק, פונה עם סכין בגבו באורח קשה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים.

במהלך הסריקות אחר המחבל סמוך לשעה 17:00, שוטר מתחנת שלם של מחוז ירושלים, זיהה את המחבל החשוד בדקירה באזור מגרשי הכדורגל בשייח׳ ג'ראח. כשהבחין המחבל בשוטר ניסה להימלט רגלית, אך השוטר חתר למגע וביצע אחריו מרדף שבמהלכו טיפס השוטר על גדר ורץ בעקבותיו עם נשק שלוף. בשלב מסויים, המחבל הסתובב לכיוון השוטר עם חפץ בידו והשוטר שחש סכנה לחייו, ביצע ירי מדוייק לעברו וניטרל את המחבל.

מחבל גבעה הצרפתית שייח ג'ראח שערי צדק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד