ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
הלם בישיבת מיר

טרגדיה קשה: אברך בן 37 נפטר בפתאומיות

טרגדיה קשה ונוראה בשכונת נווה יעקב בירושלים. האברך הרב יעקב ישראל ורשואר ז"ל בן 37 מחשובי אברכי ישיבת מיר, הלך לעולמו בפתע פתאום הלילה כשהוא מותיר אחריו חמישה ילדים יתומים 

טרגדיה קשה: אברך בן 37 נפטר בפתאומיות
הרב יעקב ורשואר ז"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: הלם בשכונת נווה יעקב ובישיבת מיר בירושלים, הלילה נפטר לבית עולמו בפתע פתאום האברך הצעיר הרב יעקב ישראל ורשואר ז"ל, הוא פונה לבית החולים 'שערי צדק' בעיר אך כעבור שעה נפטר לבית עולמו, בגיל 37 בלבד. 

המנוח ז"ל יליד שכונת בית וגן בירושלים לאביו רבי חיים יצחק שיבלט"א. למד בישיבת מיר בשכונת בית ישראל, שם חבש את ספסלי בית המדרש. היה אברך פעיל מאד בישיבת מיר, מהלומדים הבולטים בחבורת הרב נחום קסטנר, קירב את הבחורים מאוד. 

היה מקורב למשגיח הגה"צ רבי אהרן חדש זצ"ל ונמנה על תלמידיו הקרובים.

פטירתו הכתה בהלם את חבריו הרבים בישיבת מיר ובשכונה. חבריו מספרים ל'בחדרי חרדים' על אדם משכמו ומעלה, שתמיד חייך לשני, תמיד הייתה לו רק מילה טובה לומר. היה שקוע כולו בהוואי הישיבה, לא פספס יום בלימוד בישיבה, האיר פנים לכל מי שסובב אותו, תמיד השרה אווירה של שמחה והומור מסביבו שחיזקו את הבחורים. גמל חסד בגופו ובממונו.

בשכונת נווה יעקב היה ממקימי בית הכנסת 'סוכת שלום', בשבת האחרונה עשה קידוש לרגל 'חתן בראשית' לכבוד אביו הרב רבי חיים יצחק שיבל"א ובמוצאי שבת נפטר פתאומי.

בישיבת מיר, היה חברותא וחבר קרוב של הבחור זושא הייזלר ז"ל שנפטר באופן פתאומי בחודש אלול האחרון, פטירתם בזה אחר זה תוך חודשיים בבחינת בחייהם ובמותם לא נפרדו. 

הוא הותיר אחריו את רעייתו שתחי' בתו של הרב אברהם הכהן ברגר משכונת רמות, וחמישה ילדים יתומים. 

מסע הלוויה בשעה 14:00 בצהריים מרחבת בית הכנסת 'סוכת שלום' ברחוב גימזון פינת שד' נווה יעקב בירושלים להר הזיתים שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

לחצו כאן לסיוע קריטי למשפחה>>>

נווה יעקב ישיבת מיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 32 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד