ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
תמכו בזמר אנטישמי

ניאו-נאצים תלו כרזות אנטישמיות מעל כביש סואן

ניאו-נאצים פשיסטים תלו כרזות אנטישמיות על גשר מעל כביש סואן, הם הביעו תמיכה בזמר אנטישמי שהרשתות החברתיות השעו אותו כי הסית לרצח יהודים. שוטרים שהגיעו למקום נתקלו בצעקות. "מהגרים השתלטו על אמריקה הודות לחוקים יהודיים"

ניאו-נאצים תלו כרזות אנטישמיות מעל כביש סואן
השלטים האנטישמיים צילום: @StopAntisemites

במופע של שנאה אנטישמית, קבוצה ניאו-נאצית ידועה תלתה פוסטרים מלאים בשנאה לאורך כביש סואן בלוס אנג'לס, על השלטים נכתב כי הזמר קניה ווסט צודק. ווסט שנחסם ברשתות החברתיות לאחר דברי שנאה מחליאים, המשיך עם מופע האימים שלו נגד יהודים גם לאחר שנחסם.

קבוצת העליונות הלבנה "ארגון גויים להגנה" (Goyim Defense League) בראשות ג'ון מינאדו, פרסמה כרזה נבזית על כביש מהיר סואן בלוס אנג'לס, עם המילים "קניה צודק לגבי היהודים". בתמונות שפורסמו ברשתות החברתיות נראה ראש הקבוצה חובש כובע שחור, כשתומכיו תולים את הכרזות.

שוטרים שהגיעו למקום נתקלו בצעקות לעברם, מינאדו החל לצעוק על אחד השוטרים, כי "מהגרים השתלטו על אמריקה הודות לחוקים יהודיים". ג'ון מינאדו נעצר לאחרונה בגין פרסום דברי שנאה בעת ביקור במחנה הריכוז אושוויץ בפולין הקיץ.

הוא פרסם תמונות שלו ושל חבר לליגת ההגנה של גויים, רוברט ווילסון, אוחזים בפוסטרים מחוץ לשער הידוע של אושוויץ. הכרזות הכילו הודעות נוראיות ומזלזלות על הליגה נגד השמצה, שהיא יעד קבוע להתקפות של "ליגת גויים להגנה".

"עלינו להמשיך לחשוף את התעמולה היהודית האנטי-לבנה, זאת שבמשך עשרות שנים אילצה את עמנו להיות עבדים עבור היהודים", כתב מינאדו ברשת החברתית 'גאפ' בעת פרסום התמונות. בפוסט שלו הוא תקף את הארגון כ"ארגון טרור לבן" ואומר שהשואה היא מתיחה".

אנטישמיות בארה"ב לוס אנג'לס ניאו נאצים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד