כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
פרשת סחיטה בצפון

יחד עם אשת ראש העיר: איימו על פעיל ליכוד ונעצרו

החשודים שנעצרו הבוקר איימו על איש עסקים, פעיל ליכוד מוכר, שאם לא יחדל מעיסוקו ומעורבותו בפוליטיקה המקומית, ישלחו למקורביו חומרים שיביכו אותו | המשטרה פשטה על בתי החשודים ותפסה ראיות שישמשו לחקירה וככל הנראה צפויים מעצרים נוספים

יחד עם אשת ראש העיר: איימו על פעיל ליכוד ונעצרו
אילוסטרציה צילום: pixabay

ארבעה תושבי הצפון עוכבו הבוקר (שני) לחקירה בחשד למעורבות בביצוע עבירה של סחיטה באיומים כלפי איש עסקים פעיל ציבור. בין החשודים - אשתו של ראש עירייה מכהן בצפון וקצין משטרה בדימוס בדרגת ניצב משנה, שמנהל משרד חקירות ומכון פוליגראף.

על פי החשד, חלק מהחשודים, שעיסוקם בתחום החקירות הפרטיות, איימו על איש העסקים - שאם לא יחדל מעיסוקו ומעורבותו בפוליטיקה המקומית - ישלחו למקורביו חומרים שיביכו אותו, ובהמשך אף מומש האיום.

על פי דיווח בחדשות 12, איש העסקים הוא פעיל פוליטי מוכר מאוד של הליכוד שמתרועע עם לא מעט חברי כנסת. הוא נמצא ביריבות פוליטית עם ראש העירייה, ונהג למתוח עליו ביקורת נוקבת. החשד הוא שהמשרד החקירות בשיתוף פעולה עם אשת ראש העיר הצליחו להשיג חומרים מרשיעים על איש העסקים. על רקע זה ניסו לסחוט אותו ולאיים עליו שיחדל מההכפשות ומהביקורת החריפה נגד ראש העיר.

במהלך פעילות המשטרה לעיכוב החשודים, בוצעו חיפושים בבתי החשודים ובמשרדיהם ונתפסו מוצגים לצורכי חקירה. בנוסף, צפויים להיחקר מעורבים נוספים.

מדובר בחקירה סמויה שהתנהלה ביחידה הארצית לחקירות הונאה שבלהב 433 במהלך החודשים האחרונים, שעברה הבוקר החקירה לשלב הגלוי. ממשטרת ישראל נמסר כי החקירה מנוהלת ע"י המשטרה בליווי המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה.

סחיטה באיומים להב 433 חקירת משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד